خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری رشت خبر داد؛

افزایش تعداد جایگاه‌های ویژه تبلیغات انتخاباتی در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۶۱

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از افزایش تعداد جایگاه‌های ویژه تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی بهارمست با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: شهرداری رشت همچون دوره‌های مختلف، در کنار دیگر نهادهای شهرستان و دستگاههای مجری امر انتخابات، اقدامات لازم جهت شناسایی فضاهای تبلیغاتی، فراهم‌سازی امکانات لازم جهت تبلیغات و امحا و پاکسازی فضاهای بصری شهر بعد از انتخابات را انجام خواهد داد.

وی؛ تبلیغات محیطی، مجازی و شهری را از مهم ترین عوامل شناخت کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: شهرداری رشت در راستای فراهم کردن بستر حضور پرشور مردم اقدام به تعبیه جایگاه‌های ویژه تبلیغات انتخاباتی به منظور نصب اقلام تبلیغاتی نظیر پوستر، تراکت و.. در مناطق پنج‌گانه شهری کرده است.

معاون خدمات شهری همچنین از افزایش تعداد این جایگاه‌ها در سطح شهر خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه هزینه‌های زیادی از عوارض شهروندان و بودجه‌های سازمانی در طول سال صرف تعمیر و نگهدای از فضاهای شهری که جزو اموال عمومی به شمار آمده، می‌شود امسال نیز شهرداری با توجه به حساسیت این امر بر تعداد این جایگاهها افزوده تا علاوه بر فراهم کردن بستر حضور حداکثری مردم، از تخریب اموال عمومی نیز جلوگیری نماید.

وی با تاکید براینکه اموال عمومی متعلق به همه شهروندان بوده و آسیب به آنها تجاوز به حقوق شهروندان محسوب می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم همه شهروندان خود را مالک اموال عمومی بدانند و نسبت به حفظ و نگهداری آن حساس باشند.

بهارمست از کلیه افرادی که در تبلیغات برای انتخابات پیش رو فعالیت می‌نمایند درخواست نمود از هرگونه شعارنویسی و دیوارنویسی جهت تعرفه کاندیدای مورد نظر اکیداً خودداری نمایند و گفت: این عمل ضمن مغایرت کامل با مفاد قانون شهرداریها و تخریب و آسیب رساندن به سیمای بصری شهر، هزینه‌های بسیار زیادی را بعد از انتخابات جهت پاکسازی و امحای آن از بیت‌المال بر دوش شهرداری خواهد گذاشت و مصداق کامل تخریب اموال عمومی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز