خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان؛

تپسی تا پایان هفته برای اصفهانی‌ها رایگان است

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۴۱۰

نرم‌افزارهای سفارش آنلاین تاکسی در ساده‌ترین حالت یک وسیله هوشمند هستند. این وسیله هوشمند رانندگانی را که می‌خواهند سرویس‌دهند به مسافرانی که دنبال تاکسی می‌گردند، وصل می‌کند. بعلاوه مزیت‌های دیگری هم در این سیستم وجود دارد که در سیستم‌های مشابه سنتی نیست.

به گزارش ایلنا، تهران و اصفهان با بزرگترین ناوگان تاکسیرانی دنیا هم حریف ترافیک نیستند و سیستم حمل و نقل سنتی آن نمی‌تواند بیش از این پاسخگوی نیاز شهروندانش باشد.

در واقع نرم‌افزارهای سفارش آنلاین تاکسی در ساده‌ترین حالت یک وسیله هوشمند هستند. این وسیله هوشمند رانندگانی را که می‌خواهند سرویس دهند به مسافرانی که دنبال تاکسی می‌گردند، وصل می‌کند. بعلاوه مزیت‌های دیگری هم در این سیستم وجود دارد که در سیستم‌های مشابه سنتی نیست؛ مثلا دیگر نیازی نیست یک راننده آژانس، بعد از پیاده کردن مسافر، همان مسیر را خالی و بدون مسافر بازگردد. طبق تجربه مشابه کشورهای دیگر با استفاده از این نرم‌افزار، بین 50 تا 100 درصد در زمان مسافر و راننده صرفه‌جویی می‌شود. همچنین این حجم انبوه از خودروهایی که در خیابان‌ها به دنبال مسافر هستند و در نتیجه بنزین بیشتری مصرف می‌کنند و هوا را هم بیشتر آلوده می‌کنند، ساماندهی می‌شوند.

حالا نرم‌افزار تپسی پس از یکسال فعالیت در تهران به شهر اصفهان پای گذاشته است تا تحول عظیم سیستم حمل و نقلی را در اصفهان هم ادامه دهد. سیستمی که در تهران به خوبی جوابگوی مسافران و رانندگان بوده و حالا در اصفهان هم پس از 10 روز در حال همه‌گیر شدن است و شهروندان اصفهانی نیز سعی دارند که برای سفرهای درون ‌شهری خود از تپسی استفاده کنند.

عرفان صفری در این خصوص به ایلنا در اصفهان گفت: در ماهیت کلی خیلی سیستم خوبی است به خاطر اینکه دسترسی به خدمات سفر را راحتر و سریعتر کرده است و در نقاط مختلف شهر که در خیابان منتظر باشی خیلی راحت می‌توانی از سرویس تاکسی استفاده کنید. این سرویس رانندگان خوش‌برخوردی دارد و از نظر هزینه‌ای به دلیل اینکه درصدی ارزانترند، به‌صرفه‌تر هست.

این شهروند اصفهانی ادامه داد: چند مشکل دارد که یا به GPS‌ها برمی‌گردد این است که مکان دقیق مشخص نمی‌شود. و این در آدرس‌های دقیق مشکل دارد همچنین در ساعت‌های اوج ترافیک و تردد تعداد سرویس‌ها ناگهان افت شدید پیدا می‌کند که امیدوارم این مسئله حل شود.

همچنین الهام موسوی شهروند دیگر اصفهانی گفت: این سرویس که به تازگی به اصفهان آمده هنوز در میان مردم جا باز نکرده، اما همان تعداد از شهروندانی که با خبر هستند سعی می‌کنند که از این سرویس استفاده کنند چراکه اولا خیلی راحت‌تر و سریعتر است و ثانیا هزینه کمتری نسبت به دیگر سرویس های سفر درون شهری دارد.

وی افزود: امروز موبایل و گوشی هوشمند در دست تمامی مردم هست و همه فعالیت‌ها با همین گوشی انجام می‌شود و برقراری چنین سیستمی باعث می‌شود که سرعت فعالیت در شهری مثل اصفهان افزایش یابد و تصور من این است که رانندگان نیز از این موضوع راضی باشند.

سرویس تاکسی آنلاین تپسی در اصفهان نزدیک به 10 روز است که راه‌اندازی شده است و از ابتدای هفته نکوداشت اصفهان نیز سرویس این نرم‌افزار آنلاین تاکسی در اصفهان به صورت رایگان به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود و این سفر رایگان با تپسی تا پایان هفته در اصفهان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز