خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان خبر داد:

بهره‌برداری از چند هتل پنج ستاره لاهیجان در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۲۸۱

احمدی گفت: درحال حاضر چند هتل پنج ستاره، چهار و سه ستاره در این شهرستان در حال ساخت هستند که بزودی به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد احمدی در همایش مدیران و واحدهای اقامتی و گردشگری شهرستان لاهیجان اظهار داشت: مردم با شرکت حداکثری در انتخابات به دنیا ثابت خواهند کرد که با انتخاب مسئولان به هیچ کشور دیگری اجازه دخالت در سرنوشت سیاسی ایران را نمی دهند و این مردم هستند که مقدرات کشور خود را تعیین می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما تکلیف داریم که بدون هیچ شائبه ای مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم و مردم نیز برای انتخاب افراد معیار دارند تا فرد اصلح را برگزینند.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: مردم ایران در 22بهمن ، روز قدس و در تمامی انتخابات ها ثابت کردند که با هم هستند و در این دوره از انتخابات نیز پای صندوق رای حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: ما به عنوان مجریان انتخابات موظفیم که از آرای مردم صیانت کنیم و همه اعضای شورای تامین و مسئولان امنیتی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی امن و مورد اعتماد مردم آماده هستند.

فرماندار لاهیجان در بخش دیگری از سخنانش، از زحمات مسئولان و دست اندرکاران گردشگری لاهیجان در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: در نوروز امسال آمار گردشگران به شهرستان نسبت به نوروز سال قبل 28درصد افزایش نشان می دهد که هدایت و مدیریت این همه جمعیت کار آسانی نیست و با مدیریت جهادی امکانپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت فراهم کردن زیرساخت های شهرستان بیان کرد: همه باید کمک کنند تا زیر ساخت های گردشگری لاهیجان فراهم شود که درحال حاضر چند هتل پنج ستاره ، چهار و سه ستاره در این شهرستان در حال ساخت هستند که بزودی به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز