خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

داوطلبان شورای شهر تا زمان اعلام رسمی از تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۲۳

فرماندار آستارا پرهیز از اعمال سلیقه و توجه به رقابت سالم را از مهمترین اولویت های هیات های اجرایی و نظارت در شهرستان عنوان کرد و افزود: داوطلبان شورای شهر تا زمان اعلام رسمی از تبلیغات انتخاباتی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از  آستارا ، یونس رنجکش اظهار کرد: 391 داوطلب در حوزه شهری و روستای شوراهای اسلامی آستارا ثبت نام کرده بودند و 2 نفر آنها در حوزه روستایی بخش های مرکزی و لوندویل انصراف دادند.

فرماندار آستارا بیان کرد: پرونده داوطلبان در هیات های اجرایی شهر و روستا بررسی و با تایید هیات های نظارت،صلاحیت 7 داوطلب در حوزه شهرهای آستارا و لوندویل و حوزه روستایی بخش لوندویل رد و صلاحیت 382 نفر تایید شد.

وی ادامه داد: صلاحیت بیش از 98 درصد ثبت نام شدگان تایید شده است و داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند اعتراضات خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان گیلان اعلام کنند.

رنجکش اظهار داشت: پرونده معترضان در هیات های نظارت استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه نهایی به آنان ابلاغ خواهد شد.

فرماندار آستارا پرهیز از اعمال سلیقه و توجه به رقابت سالم را از مهمترین اولویت های هیات های اجرایی و نظارت در شهرستان عنوان کرد و افزود: داوطلبان تا زمان تبلیغات رسمی انتخابات از تبلیغات خودداری کنند.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد، 58 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند و در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 98.64 درصد مردم آن مشارکت کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز