خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان خبر داد:

76/4متر مربع متوسط شاخص سرانه دانش‌آموزی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۳۵

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، متوسط شاخص سرانه دانش‌آموزی را 17/5 مترمربع در کشور عنوان کرد و افزود: این شاخص در گیلان 76/4 متر مربع است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در آئین نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با خیر مقدم به مهیمانان کشوری و استانی اذعان داشت: امروز بسیار خرسندم که در بهار سال ۹۶ به همت همکاران خودم و مجمع خیرین میزبان کسانی هستیم که سعی در ارتقا کمیت و کیفیت آموزشی دارند.

مدیرکل نوسازی گیلان خاطرنشان کرد: انسان با علم آموزی در ارتقا کردار و گفتار خود تحول ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نقش مدارس به عنوان اولین کانون تعلیم و تربیت گفت: خیرین مدرسه ساز نیک‌اندیشان نواندیشی هستنند که با علم و آگاهی پا به این عرصه گذاشتند.

مقدم انسان خیر را منتخب خداوند دانست و اذعان داشت: امروز تجلیل از خیرین به عبارتی تقدیر و سپاس از خداوند است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان متوسط شاخص سرانه دانش آموزی را 17/5 مترمربع در کشور عنوان کرد و یادآور شد: این شاخص در گیلان 76/4مترمربع است.

حجت شعبان پور معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان هم گفت : باید  از مشارکت خیران در ساخت هنرستان های فنی برای پرورش نیروهای ماهر بیشتر بهره ببریم.

 میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان نیز با قدردانی از مسئولین و خیرین حاضر گفت: خیرینی که جهت توسعه آموزش گام برمی دارند همانا با خدا معامله می‌کنند و این دسته افراد از خود رسته و به خدا پیوسته‌اند.

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز استان با درایت مدیر کل نوسازی موفق شده است  ۳۵۶ خیر را جذب کند.

 حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز با خوشامدگویی به خیرین و مهمانان کشوری و استانی گفت: خیرین پا در راهی گذاشتند که علاوه بر جلب رضایت خداوند متعال سعی در ارتقا کیفیت آموزشی کشور دارند.

وی افزود: امروز به نمایندگی از ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلان و ۳۰ هزار همکار فرهنگی از خیرینی که به انفاق مال خود پرداختند، قدردانی می‌کنم.

اسدالله عباسی نماینده رودسر در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم با اشاره به اینکه اندیشه خیرین در مسیر تعالی انسان است، گفت: توصیف کسانی که در مسیر خداوند گام برمی‌دارند در این مجال کوتاه نمی‌گنجد.

عباسی با اشاره به تربیت شماری از نخبگان در گیلان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم کشور خود را به لحاظ اقتصادی رشد دهیم باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز