خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات:

باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان طبس داشته باشیم/دولت امور را به مردم واگذار کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۰۴

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در سفر امروز خود به طبس گفت: دولت باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در سفر امروز خود به شهرستان طبس یاد آیت الله واعظ طبسی را گرامی داشت و گفت: این شهرستان بزرگان زیادی دارد و امیدوارم با عمل موقعیت شهرستان را تقویت کنیم.

واعظی افزود: برخی کشورها وسعت‌شان از طبس کمتر است و ما امروز تنها را نمی‌بینیم و باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشیم.

وی گفت: شهرستان طبس وسعت زیاد با جمعیت کم است و در مرحله اول باید کاری کنیم مهاجرت انجام نشود.

واعظی ادامه داد: تاکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی اهداف خاصی دارد از جمله اینکه اقتصاد را چنان تقویت کنیم که تکانه‌های منطقه اقتصاد ما را نلرزاند.دیگر اینکه روی پای خودمان بایستیم و وابسته نباشیم.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تصریح کرد: دولت باید امور را به مردم واگذار کند چرا که مردم بهتر از دولت کارها را پیش می برند.

وی اظهارداشت: هرجا کار در اختیار مردم قرار دادیم موفق بودیم. در شهرستان طبس نیز دولت باید نقش هدایت، نظارت و پشتیبانی را داشته باشد و مردم از داخل و خارج علاقه مند به سرمایه‌گذاری باشند.

در بحث گردشگری با این طبیعت خوب می‌شود تولید ثروت کرد

وی گفت: دولت تلاش کرده نگاه‌اش را از تهران و کلان شهرها به مناطقی که کمتر توسعه یافته معطوف کند. روستاها و طبقات ضعیف در این دولت مورد توجه بوده‌اند.

واعظی افزود: این دولت از ابتدای کار خود آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی پایینی دارند را بیشتر مورد حمایت قرار داد و نسبتا افرادی که حقوق بیشتری داشتند درصد افزایش بیشتری به حقوق آنان اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: تمامی افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند مستمری آنها را تا ۲ برابر افزایش یافت.

واعظی گفت: دنبال این هستیم تا شکافی که بین مردم به لحاظ درآمدی وجود دارد را تا حد یک زندگی معمولی برطرف کنیم.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات افزود: مردم کشوری مثل ایران نباید طوری زندگی کنند که مستحق مسائل معمولی خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز