خبرگزاری کار ایران

جواد گرانمایه خبرداد:

راه‌اندازی مرکز شیمی درمانی در کلینیک مهرانه زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۹۸

مسوول کلینیک مهرانه زنجان گفت: تا ۶ ماه آینده مرکز شیمی درمانی با ۵۰ تخت در مجموعه مهرانه زنجان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جواد گرانمایه امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه این کلینیک از آبان آغاز به کار کرده، گفت: تمام خدمات به‌صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفته و اولین مرکز است که صندوق ندارد و تجهیزات آن از بهترین تجهیزات است به گونه‌ای که در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد.

وی به تجهیزات موجود در این کلینیک اشاره کرد و گفت: این تجهیزات موجب افزایش کیفیت درمان بیماران می‌شود.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه 2 هزار بیمار توسط این کلینیک پذیرش شده، خاطرنشان کرد: 710 نفر از بیماران سرطانی مراجعه‌کننده از اقصی نقاط کشور بوده که در مرکز رادیوگرافی مهرانه مورد درمان قرار گرفته‌اند.

گرانمایه با بیان اینکه فرانشیز بیماران 9 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده بود که به جهت رایگان بودن خدمات این انجمن به سفره بیماران بازگشته، گفت: مهمانسرای مهرانه تاکنون 9 هزار و 750 نفر پذیرش و تمام خدمات مورد نیاز بیماران ارائه شده است.

مسوول کلینیک مهرانه زنجان با اشاره به اینکه در 6 ماه آینده مرکز شیمی درمانی با 50 تخت در این کیلینیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: بخش آزمایشگاه فوق تخصصی مهرانه در این بازه زمانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

گرانمایه با بیان اینکه درمان «آی ام آر تی» که روش درمان پیچیده سرطان تلقی می‌شود در کلینیک مهرانه راه‌انداری خواهد شد،  تصریح کرد: امسال بخش «هایپر ترمیا» به عنوان بخش تکنولوژی مدرن در درمان شیمی درمانی راه انداری می‌شود که با آغاز به کار این بخش، کلینیک قادر می‌شود کیفیت درمان بیمارن سرطانی را ارتقا دهد.

ارغوانی مسوول کمیته قلک انجمن مهرانه در سخنانی اظهار کرد: از سال 89 این کمیته شروع به کار کرده است و 500 هزار قلک در استان زنجان و کشورهای دیگر توزیع شده است.

وی با یادآوری اینکه واحد شمارش، تبلیغات، حسابداری و توزیع قلک زیرمجموعه این کمیته هستند، خاطرنشان کرد: خیرین بسیاری با این مجموعه همکاری می کنند.

این مقام مسوول به روند فعالیت این کمیته اشاره کرد و افزود: قلک های توزیع شده جمع آوری و طبق هماهنگی انجام شده در حضور خیرین شمارش می شود که از طریق دستگاه های پول شمار شمارش می شوند.

ارغوانی ادامه داد: هدف این کمیته تنها جمع آوری پول نیست بلکه تلاش می شود مردم استان با این انجمن همکاری دارند ولی باید تلاش کنیم تا عملکرد این مجموع به گوش مردم برسد.

به گفته مسوول کمیته قلک مهرانه زنجان، درآمد ماهیانه قلک به طور میانگین 90 میلیون تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز