خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

یاسوج میزبان نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز/ وزیر آموزش و پرورش میهمان ویژه جشنواره

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۱۰

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در یاسوج مرکز این استان خبرداد.

" جهان محرابی" به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارشنبه سی ام فروردین ماه جاری در یاسوج مرکز این استان برگزار می شود.

وی ساعت برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویارحمد را 9 صبح تا 12 ظهر روز چهارشنبه سی ام فروردین ماه جاری عنوان کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جشنواره در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار می شود و از یک هزار و 100 خیرمدرسه ساز هم استانی نیز برای شرکت در این جشنواره دعوت کرده ایم.

محرابی گفت: از تمامی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد که در سراسر کشور مناصب کشوری و لشکری دارند نیز برای حضور در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز دعوت بعمل آورده ایم.

وی میهمان ویژه این جشنواره را " فخرالدین احمدی دانش آشتیانی" وزیر آموزش و پرورش عنوان و اظهار امیدواری کرد وزیر آموزش و پرورش در این جشنواره شرکت کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون 37 مدرسه در این استان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز