خبرگزاری کار ایران

فرماندار بانه مطرح کرد:

مرز سیران بند بانه مرز ملى کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۲۰۰

فرماندار بانه گفت: مرز سیران بند مرز ملى جمهورى اسلامى است و براى رفع موانع و مشکلات آن نیاز به همکارى تمامى مسئولان و عزم ملى دارد.

به گزارش ایلنا، "محمد فلاحى" فرماندار بانه ضمن تأکید بر ملى بودن مرز سیران بند، گفت: تمامى مسئولان باید درجهت رفع موانع و مشکلات مرز سیران بند تلاش کنند و این مهم نیاز به عزم ملى دارد.

فرماندار بانه تصریح کرد: در کنار مرز سیران بندتوسعه منطقه ویژه اقتصادى بانه مى تواند عاملى مهم درجهت افزایش تولید و توسعه صادرات  کالا، در نتیجه اشتغال پایدار در این شهرستان و منطقه باشد.

فلاحى با اشاره به افزایش ٢٦ هزارنفرى جمعیت شهرستان و رشد تک بعدى و کاذب مجمتع هاى تجارى و افزایش بى رویه شغل هاى کاذب در شهرستان، بر نیاز مبرم به طرح هاى اشتغال زایی و توجه ویژه به صنایع روستایی و تولیدات داخلى تأکید کرد. 

فرماندار بانه گفت: مرز سیران بند مرز ملى جمهورى اسلامى است و براى رفع موانع و مشکلات آن نیاز به همکارى تمامى مسئولان و عزم ملى است.

فرماندار بانه افزود: در راستاى تحقق شعار سال اقدامات مثبتى در جهت اشتغال زایی و توسعه صنایع روستایی انجام شده و با اشاره به تأسیس اولین مرکز عرضه مستقیم میوه و تره بار، مواد لبنى و پروتئینى در بانه با امکانات رفاهى و پارکینگ ، همچنین اختصاص فضایی به مساحت ٣٠٠ متر در محل پایانه مسافربرى بانه جهت عرضه صنایع دستى و احداث رستوران غذاهاى سنتى، گام هاى مؤثرى برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز