خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

تشکیل هیات های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۱۸۵

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: هیأت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مهلت مقرر تعیین شده در قانون، در استان انتخاب شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی پور گفت: با دستور شروع انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزیر کشور در بیست و دوم فروردین ماه جاری، فرمانداری های استان موظف بودند در مدت سه روز، نسبت به تشکیل هیات های اجرایی اقدام کنند که این هیأت ها دیروز با انتخاب معتمدان محلی در 43 حوزه انتخابیه تشکیل شد.

وی روسان دادگستری، ثبت احوال و دادستان هر شهر و یا نمایندگان تام الاختیار آنان را از اعضای اداری هیأت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد و ادامه داد: فرمانداران و بخشداران نیز عضو اداری و رئیس هیأت های اجرایی هستند.

احمدی پور در خصوص نحوه انتخاب معتمدین محلی نیز گفت: 30 معتمد تایید شده توسط هیات های نظارت با تشکیل جلسه در فرمانداری ها و بخشداری ها با رأی مخفی از بین خود، 9 نفر را بعنوان عضو اصلی و پنج نفر را به عنوان عضو علی البدل هیأت اجرایی برگزیدند.

وی تعیین محل شعبه ها، تعیین اعضای شعبه ها و فراهم کردن ملزومات اجرای انتخابات را از مهمترین وظایف هیات اجرایی ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز