خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در فرمانداری بویراحمد خبرداد:

تائید صلاحیت تمامی نامزدهای انتخابات شهرهای بویراحمد در هیات اجرایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۷۱۵

یک مقام مسئول در فرمانداری بویراحمد از تائید صلاحیت تمامی نامزدهای شهرهای این شهرستان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا خبرداد.

وی که خواست نامش فاش نشود به ایلنا در یاسوج گفت: تمامی نامزدهای انتخاباتی برای شوراهای اسلامی شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تائید هیات های اجرایی قرار گرفته اند.

این مقام آگاه افزود: هنوز اجازه انتشار اخبار مرتبط با تائید صلاحیت های نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی به ما داده نشده و نمی توانیم به طور صریح و با ذکر نام اقدام به اطلاع رسانی اخبار در این حوزه کنیم.

وی گفت: براساس مذاکراتی که با هیات نظارت داشته ایم بنابراین گذاشته شده که اطلاع رسانی ها در این ارتباط بعد از دوم اردیبهشت ماه جاری صورت گیرد.

این منبع موثق در فرمانداری بویراحمد افزود: آنچه می توانیم بگوئیم این است که تمامی نامزدهای انتخاباتی در شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان در هیات های اجرایی تائید شده و فقط تعداد اندکی که مشکل مدرک داشته اند، استعفاء داده اند.

وی گفت: تمامی نامزدهای انتخاباتی شورای پنجم شهرهای بویراحمد تائید و منتظر اعلام نظر هیئتهای اجرایی برای شورای اسلامی روستاها هستیم.

این منبع آگاه در ستاد انتخاباتی بویراحمد افزود: بنظر می آید تمامی نامزدهای انتخاباتی در شورای روستا در این شهرستان نیز در هیئت های اجرایی تائید صلاحیت شده اند.

وی گفت: ما اکنون منتظر اعلام نظر هیات نظارت خواهیم بود و بعد از اعلام نظر این هیات، اطلاع رسانی ها راجع به تائید و  ردصلاحیت احتمالی نامزدهای انتخاباتی صورت می گیرد.

این مسئول ستاد انتخاباتی بویراحمد تاکید کرد که تمامی نامزدهای شورای پنجم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به جز یک نفر، همگی در هیات های اجرایی تائید صلاحیت شده اند.

وی افزود: تنها یک نامزد انتخاباتی برای این شورا استعفاء داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز