خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت مطرح کرد:

توسعه و بازآفرینی شهررشت با استفاده از توان‌نخبگان

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۹۴

شهردار کلانشهر رشت گفت: مجموعه مدیریت شهری با استفاده از توان نخبگان در زمینه‌های گوناگون سعی در توسعه و باز آفرینی همه جانبه شهر دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمدعلی ثابت‌قدم ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری با استفاده از توان نخبگان در زمینه‌های گوناگون سعی در توسعه و باز آفرینی همه جانبه شهر دارد.

شهردار رشت با قدردانی از عملکرد شایسته مقصودی طی ۱۷ ماه مدیریت در منطقه ۴ خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل‌های این منطقه در حوزه سرمایه‌گذاری می‌توان با استفاده از توان و تجارب  عاشوری در این حوزه و در پیشبرد برنامه های این منطفه بهره وافری برد.

وی افزود: به لحاظ کمی در حوزه سرمایه‌گذاری کارهای خوبی در این منطقه انجام شده، لذا به لحاظ کیفی و بهبود کیفیت کارها می‌توان از ظرافت و نگاه زنانه و متخصص عاشوری در تحقق اهداف حوزه سرمایه گذاری استفاده کرد.

متین عاشوری با قدردانی از ثابت قدم اذعان داشت: با توجه به حضور موثر مقصودی در این منطقه ساختار شهرداری منطقه ۵ با همان چیدمان مقصودی و با کمک همکاران ادامه فعالیت خواهد داشت.

توسعه و بازآفرینی شهررشت با استفاده از توان‌نخبگان

سرپرست منطقه ۴ شهرداری رشت با اشاره به بسترهای طبیعی موجود در منطقه فوق تصریح کرد: تالاب عینک، بوستان‌های مفاخر ، مشکات و زمین ۱۴ هکتاری از پتانسیل‌های ناب و بکر منطقه ۴ است و این مواهب طبیعی سبب ایجاد رویکرد خاص در این منطقه شده است.

وی افزود : بکر بودن اراضی این منطقه سبب شد تا برنامه ریزی های دقیق تری در حوزه سرمایه گذاری در راستای ورود سرمایه گذار انجام شود.

متین عاشوری از احداث  رستوران در باغ سالار مشکات و زمین فوتبال در پارک فرشتگان خبر داد و افزود: مناقصه دو پروژه فوق در حال برگزاری و در روز ۲۳ فروردین ماه پاکات مناقصه بازگشایی خواهد شد.

علی مقصودی نیز که از این پس در سمت مشاور شهردار ادامه فعالیت خواهد داشت در سخنانی از حمایت های ثابت قدم و همراهی و مشارکت کلیه کارکنان منطقه ۴ شهرداری رشت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز