خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج:

12 رویداد مهم سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۶۳۷

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از رخ دادن 12 رویداد مهم سرمایه‌گذاری در این استان در سال‌جاری خبرداد.

"جبار کیانی" به ایلنا در یاسوج گفت: شعار سال‌جاری بنا بفرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است و در همین راستا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج بنا دارد برنامه‌های ویژه‌ای با هدف سرمایه‌گذاری و تحقق بخشی به فرمان صریح معظم له در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کند.

وی با تشریح برخی برنامه‌های پیش روی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در سال‌جاری، اظهارداشت: تلاش می‌کنیم 12 رویداد مهم سرمایه گذاری باهدف فراهم کردن بسترهای اشتغال‌زایی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: دعوت از سفرای برخی کشورها، برگزاری نشست روسای اتاق های بازرگانی ایران در یاسوج، تعامل بیشتر با بانک‌های عامل باهدف رفع موانع تولید واحدها و بنگاه‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین برنامه‌های مهم اتاق بازرگانی یاسوج خواهد بود.

کیانی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: این شعار، شعاری صریح و شفاف بوده که می‌طلبد هم دولتمردان و هم بخش خصوصی در کنار هم با تعامل دوچندان بفکر سرعت بخشی به تحقق آن باشند.

وی گفت: شرایط کهگیلویه و بویراحمد و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در آن شرایط ایده آلی بوده و تمامی بسترهای لازم توسعه ای در این حوزه ها نیر فراهم است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج  افزود: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های متعددی مانند گردشگری، صنعت و معدن و کشاورزی آمادگی کامل جهت امر سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذاران دولتی و بخش خصوصی را دارد.

کیانی با اظهار تاسف از نرخ بیکاری کنونی در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: راه اندازی بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی کوچک و بزرگ می تواند بهترین راهکار برای رفع این دغدغه باشد.

وی تاکید کرد که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در سال‌جاری تمامی توان خود را برای تحقق بخشیدن به شعار سال مدنظر رهبری انقلاب بکار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز