خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارامطرح کرد:

مسئولان در بیان خدمات دولت لکنت نداشته باشند/ معرفی خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه عملکرد دستگاه اجرایی به مردم

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۹۳

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا گفت: دربیان عملکرد دولت نباید لکنت زبان داشت و مسئولان شهرستان باید خدمات دولت در حوزه عملکرد دستگاه اجرایی خود را به مردم معرفی کنند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جمع مدیران اجرایی شهرستان مرزی آستارا افزود: عملکرد دولت همان عملکرد نظام است و هر میزان بتوانیم دست آوردهای دولت را بهتر به مردم معرفی کنیم به همان میزان اعتماد مردم به نظام و اقدامات انجام گرفته بیشتر خواهد شد .

وی اظهار داشت: مسولان باید از تریبون های مختلف بویژه رسانه ها برای انعکاس خدمات انجام گرفته در حوزه فعالیت  خود اقدام کنند و اگر هم نقدی بر عملکرد آنها وجود دارد آن را بپذیرند.
 
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم در جلب مشارکت مردم و حضور حداکثری آنان در انتخابات بیان اقدامات و عملکردهاست تا مردم بدانند که دولت و مجموعه نظام چه خدماتی به آنان ارائه کرده است.
 
فرماندار شهرستان مرزی آستارا به سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان وافتتاح پروژه های بزرگ اقتصادی دولت اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در بندر آستارا هم شاهد افتتاح یکی از پروژه های سال ها بر زمین مانده بودیم که توسط وزیر بهداشت و درمان و با اقدامات ضربتی در این دولت بیمارستان مجهز آستارا به بهره برداری رسید.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه های دولت در سال جدید بر مبنای اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال پیش خواهد رفت،افزود :مدیران شهرستان آستارا با توجه به موقعیت ممتاز آستارا باید نگاه ملی به تولید و اشتغال داشته باشند .
 
وی با اشاره به اینکه در ابعاد مختلف سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی نیازمند این نگاه هستیم ،اضافه کرد: مدیران دستگاه های دولتی باید برنامه ریزی لازم را در راستای پیشبرد اهداف درون سازمانی خود داشته باشند تا شاهد توسعه و آبادانی بیش از پیش شهرستان باشیم.
 
وی تاکید کرد: مسئولان شهرستان باید اقدامات و برنامه ها در این شهرستان را با نگاه ملی ببینند زیرا تمام اتفاقات درآستارا به دلیل جایگاه خاص آن با ابعاد ملی روبرو است.
 
وی اولویت بندی طرح های عمرانی توسط مدیران دستگاه های دولتی را خواستار شد و بیان کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی،تقویت سازمان های مردم نهاد، شرکت در نماز جمعه ،استفاده درست از امکانات دولتی و استفاده از ظرفیت رسانه های آستارا از مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد .
 
فرماندار آستارا بهسازی مسیر آبشار لاتون را از برنامه های خود در این شهرستان عنوان کرد و گفت: بهسازی این مسیر باتوجه به همخوانی با اکوسیستم طبیعی و  محیط زیست این منطقه و با تخصیص اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال که از سوی سازمان برنامه و بودجه گیلان اختصاص یافت بزودی توسط منابع طبیعی  آغاز خواهد شد.
 
وی با تاکید بر برنامه محور بودن دستگاه های اجرایی در آستارا یاد آورشد: برای انجام اقدامات موثر می بایست مدیران شهرستان برای سال 96برنامه کاری و جدول برنامه ریزی با توجه به اولویت ها داشته باشند و در این زمینه تا پایان سال برنامه های خود را حداکثر تا پایان فروردین ارائه دهند .
 
وی افزود : در برنامه ها باید فرصت ها ،موانع،ظرفیت ها و چگونگی همیاری سایر دستگاه ها برای پیشرفت اهداف در نظر گرفته شود.
 
وی توجه به اقتصاد مقاومتی در برنامه ریزی را از اولویت های رویکردی فرمانداری در آستارا عنوان و خواستار توجه مسئولان در این زمینه شد.
 
رنجکش همچنین  ضمن تقدیر ازتلاش های  انجام گرفته توسط دستگاه ها در نوروز امسال از اقامت 967هزارو 978گردشگر در تعطیلات نوروزی سال 96در این شهرستان خبر داد.
 
وی گفت :این گردشگران نوروزی در هتل ها ،هتل آپارتمان،میهمانسراها،مدارس و پارک ها و   پیاده روها اقامت داشتند و آمار مذکور نسبت به نوروز سال گذشته 72/10درصد افزایش داشته است.
 
امام جمعه شهرستان آستارا نیز در این جلسه گفت: مدیران دولتی در سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال بایستی با اعمال برنامه ریزی های دقیق و داشتن روحیه انقلابی بتوانند امور کاری خود را پیش ببرند.
 
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا تعهد، اخلاق مداری، ارزش گذاری به آرمان ها و آینده سنجی را از ویژگی های یک مدیر انقلابی توصیف کرد وافزود: از مسئولان انتظار داریم منویات مقام معظم رهبری  را در باب اقتصاد مقاومتی عملی کنند.
 
ولی داداشی نماینده مردم آستارادر مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تشکر از تلاش های فرماندار این شهرستان از مجموعه مدیران خواست تا به بررسی مشکلات جدی مردم بپردازند .
 
وی توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال را در حوزه های مختلف این شهرستان امری ضروری تلقی کرد و برداشتن موانع و مشکلات آن را در این زمینه خواستار شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز