خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

فروش بیش از یک میلیاردی سینماهای گیلان در نوروز/ اکران فیلم‌های سینمایی در 4 شهر گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۶۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان با اشاره به اینکه ٢٢ هزار و ٢٩٤ نفر در ایام نوروز فیلم‌های سینمایی اکران شده را به تماشا نشستند، افزود: فروش حاصل از بلیت‌های ارائه شده یک میلیارد و ٥٣٨ میلیون ریال بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی با اشاره به فروش فیلم‌های اکران شده در سینماهای استان اظهار کرد: سینماهای گیلان نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته پرمخاطب‌تر شده بودند و امیدواریم این روند فرهنگی در سال جدید افزایش بسیاری یابد.

وی با بیان اینکه فیلم‌های اکران شده در نوروز ٩٦ در سینماهای میرزاکوچک و سپیدرود رشت، ٢٢ بهمن، شهر سبز لاهیجان، رودبار و انزلی بوده است، گفت: گشت دو، خوب، بد، جلف، یک روز بخصوص، ماجرای نیمروز و سه بیگانه از جمله فیلم‌های اکران شده سینماهای گیلان در نوروز امسال بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ٢٢ هزار و ٢٩٤ نفر در ایام نوروز فیلم‌های سینمایی اکران شده را به تماشا نشستند، تصریح کرد: فروش حاصل از بلیت‌های ارائه شده به مخاطبان یک میلیارد و ٥٣٨ میلیون ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه چهره سینماهای گیلان با افزایش مخاطب نسبت به سال‌های گذشته دگرگون شده و رقم مخاطبان افزایش یافته، اما رونق پایدار نیاز به آسیب‌شناسی و برنامه ریزی دارد.

استان گیلان دارای ٩ سینما با ١٠ سالن فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز