خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد:

کاهش 57 درصدی و 25 درصدی تلفات جانی درون شهری و برون شهری گیلان در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۶۴۲

فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 57 درصدی تلفات جانی درون شهری و کاهش 25 درصدی تلفات جانی برون شهری گیلان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرمانده انتظامی استان گیلان در دیدار  با کارکنان انتظامی استان اظهار کرد:‌ عزت و سربلندی ملت شریف ایران و نظام مقدس اسلامی، در گرو شناخت درست مسئولیت‌ها و عمل به آن‌هاست. 

سردار محمدرضا میرحیدریگفت: مردم  می بایست با التزام به قوانین و مقررات، به برقراری امنیت مالی و جانی در جامعه کمک کنند. 

وی با بیان اینکه به واسطه همت جمعی، امسال علی رغم همه مشکلات جوی و کثرت گردشگران، شاهد کاهش تلفات جانی بودیم، افزود: ‌کاهش 57 درصدی تلفات جانی درون شهری و کاهش 25 درصدی تلفات جانی برون شهری در ایام نوروز نسبت به زمان مشابه سال گذشته، نشان از به ثمر نشستن تلاش های پلیس دارد. 

سردار میرحیدری با بیان اینکه صحت آماری یکی از دغدغه‌های جدی پلیس در طول تعطیلات نوروزی بوده است، افزود:‌ میزان سرقت‌ها در ایام نوروز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 4 درصد کاهش یافته و میزان کشف ها هم 12 درصد افزایش داشته است. 

وی عملکرد پلیس گیلان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را مثبت ارزیابی کرد و افزود:‌ برای پلیس پذیرش حداقلی جرم ها نیز قابل قبول نیست و اشتغال و تولید به بهترین نحو با وجود امنیت شکل خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز