خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در اغلب شهرها؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیکی جاده های کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۹۸۳

بیشتر محورهای استان های غربی، مرکزی و شمال شرقی کشور بر اساس آخرین گزارش پلیس راهور ناجا، برفی و بارانی است.

به گزارش ایلنا، برابر آخرین گزارش های دریافتی تا ساعت 9 صبح امروز اغلب محورهای آذربایجان شرقی(اکثر محورها)، آذربایجان غربی(محور شاهین دژ-تکاب)، خراسان رضوی (محورهای باغچه- تربت حیدریه و باغچه-نیشابور)، کردستان(محور بیجار-دیواندره)، محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه با بارش برف همراه است.

همچنین اغلب محورهای استان های مازندران، گیلان، البرز، کردستان، سمنان، خراسان رضوی و تهران بارانی است.

استان خراسان رضوی(محورهای‌باغچه- نیشابور و باغچه -تربت حیدریه) و مرکزی(محور اراک-بروجرد) با پدیده مه گرفتگی مواجه هستند.

بر اساس گزارش پلیس راهور ناجا، باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین ( از استاندارد تا پل فردیس ) و باند جنوبی آزادراه تهران -کرج  (از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) با ترافیک همراه است.

همچنین محورهای شمشک- دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد - پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور  فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویراحمد، محور شیراز- جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان ، محور استهبان- نی ریز در استان فارس ، محور فرعی رودبار- کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان ، محور امیدیه- دیلم در استان خوزستان و محور هراز در استان های مازندران و تهران شرق مسدود هستند.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز