خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گچساران و باشت مطرح کرد:

سرمایه گذاری در سینمای گچساران/ مدیران، سرمایه گذاران را خسته نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۶۶

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی از سرمایه گذاری در قدیمی ترین سینمای کهگیلویه و بویراحمد که قدمت آن به سال ها سال قبل از انقلاب اسلامی برمی گردد خبرداد.

به گزارشایلنا از یاسوج،" غلامرضاتاج گردون"درصفحه شخصی خود از رایزنی و مشورتش با سرمایه گذار برای سرمایه گذاری کردن در سینمای گچساران خبرداده است.

تاج گردون البته این بار به مدیران خود نیز نهیب داده که چرا کاری انجام می دهند تا سرمایه گذار در حوزه انتخابیه اش اقدام به سرمایه گذاری نکند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان یادداشت خود اظهار امیدواری کرده که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بویژه مدیران شهرستانی به فکر باشند که اگر به فکر نباشند وی نیز دارد کم کم از تنبلی مدیران خسته می شود.

یادداشت " تاج گردون " درارتباط با راه اندازی سینما و سرمایه گذاری یک سرمایه گذار برای راه اندازی آن بعد از شاید 40 سال این چنین است:

اینجا داخل سینمای قدیمی گچساران است که عمرش از عمر من بیشتر است، ان شالله به زودی خبر خوبی برای این سینما منتشر می شود.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفته است: امروز سرمایه گذاری که برای سرمایه گذاری در سینما به یکی از ادارات رفته بود تا کارهای سرمایه گذاری اش را انجام دهد، مدیر مربوطه به او می گوید مگر بیکاری که می خواهی سینما بسازی.

تاج گردون افزوده است: حالا با سفارش من به مقام مافوق کار سرمایه گذار انجام شد ولی بیچاره بقیه سرمایه گذاران و مردم.

وی اظهار امیدواری کرده است که مسئولان به فکر باشند چراکه وی کم کم دارد خسته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز