خبرگزاری کار ایران

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در 16 بقعه متبرکه صومعه سرا / استقبال کم نظیر مسافرین از اماکن زیارتی

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۰۳

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید 16 بقعه متبرکه صومعه سرا میزبان اجرای طرح آرامش بهاری هستند.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه طرح آرامش بهاری هر ساله در عید نوروز در سطح بقاع شاخص و متبرکه برگزار می شود ، اظهار داشت : امسال 16 بقعه متبرکه شهرستان صومعه سرا میزبان برگزاری این طرح هستند.

وی افزود: مهمترین هدف طرح، استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم بود که این اماکن به اولویت اصلی مردم در ایام خاص سال تبدیل شوند که امسال شاهد حضور پرشور مسافرین نوروزی در این بقاع متبرکه بودیم .
 
رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه سرا با بیان اینکه سخنرانی و اجرای برنامه ادعیه و مناجات در طول اجرای طرح در سطح هر 16 بقعه متبرکه برگزار می شود، گفت: اسکان موقت زائرین و برپایی ایستگاه صلواتی در 14 بقعه متبرکه و برپایی خیمه معرفت در 3 بقعه صورت می گیرد.

خادم شریف با اشاره به اینکه دفتر مشاوره و پاسخگویی در 10 بقعه متبرکه برگزار می شود ، تصریح کرد : نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و نمایشگاه آرامش بهاری «سلسله مباحث» در 3 بقعه برگزار می شود .

وی خاطرنشان کرد: مسابقه فرهنگی روزانه در 5 بقعه، غرفه عفاف و حجاب در 16 بقعه ، اعزام مبلغ بومی به 16 بقعه ، برپایی نماز ظهر و عصر در 11 بقعه و برپایی نماز مغرب و عشا در 16 بقعه برگزار می شود .

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا اظهار داشت : بقعه آقا مهدی آقا و سید جعفرآقا در صومعه‌سرا ، سیدجمال و ابراهیم فلاح‌آباد، پیراشرف لادمخ، سیدابراهیم گوراب زرمیخ، میرقوام زیکسار، سیدحمزه و سلیمان نفوت ، سیدذکی مناره بازار ، سیدحسین کلنگستان ، سیدابراهیم و سلیمان دهنده ، سید عباس سیاه تن، سید زکی ، سیدنسا صومعه‌سرا ، بیچاره محمد خشت پل، عینعلی و زینعلی پشتیر و محمدجان ضیابر بقاع میزبان طرح هستند .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز