خبرگزاری کار ایران

اسلام نقطه مقابل شادی نیست؛

واکنش تاج گردون به مخالفان برگزاری جشنواره مشک و ملار

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۸۶۷

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با انتقاد از مخالفان برگزاری جشنواره اختتامیه مشک و ملار در این شهرستان، اظهارداشت: مصیبت کسانی هستند که در تهران می نشینند و در گچساران دورویی می کنند.

به گزارش ایلنا از گچساران، "غلامرضا تاج گردون" با انتقاد از منتقدان برگزاری آئین اختتامیه  جشنواره فرهنگی - هنری " مشک و ملار "، یادآور شد: برخی می گویند " مصیبت مشک و ملار " و آن فردی که در پشت تریبون نظام اسلامی قرار می گیرد و این شور و نشاط مردم را با عنوان مصیبت مشک و ملار می نامد، خدمتش عرض کنم برادر ، مصیبت تو هستی، مصیبت تو هستی که دورویی می کنی.

وی گفت: مصیبت تو هستی که در تهران می نشینی و تظاهر می کنی و امروز اینجا کلام دیگر می گویی، مصیبت شادی مردم نیست و مصیبت آن است که دین را در برابر شادی مردم قرار دهید.

وی افزود: خیلی متاسفم از این که بعضی وقت ها حرف هایی زده می شود که نمی گذارند انسان یک رو باشد و انسان های متضاد و دوریی را باید خلق کرد.

شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست

تاج گردون گفت: دین و اسلام نقطه مقابل شادی نیست و دین و اسلام نیز نقطه مقابل زندگی بی نشاط نیست و شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست.

وی گفت: دینی که ما در کتاب الهی دیدیم و خواندیم و  به ما آموختند دینی است که انسان را آنچنان که خداوند خلق کرده باید بیافرینیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در فطرت انسان شادی وجود دارد و آنانی که در مقابل دین و اسلام شادی را قرار می دهند، ظلم به اسلام و دین اسلام می کنند.

جامعه ای را می خواهیم که با یاد شهدا و ارزش های دینی خمود نباشد

تاج گردون گفت: بدانید ما جامعه ای را می خواهیم که با حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خون شهداء خمود نباشد.

وی گفت: شادی درکنار غم و پیروزی در کنار شکست و تمامی اضداد در کنار هم هستند که زندگی را زیبا می کنند.

تاج گردون افزود: زیبایی زندگی که خدا برای ما ورق زنده مجموعه اضدادی است که همه ماها فرازها و نشیب هایی در زندگی داشته و خواهیم داشت و چه زیباست که تمامی خصلت های خوبی که خداوند متعال برای ما آفریده بتوانیم به نحو احسن و اکمل در زندگیمان بوجود بیاوریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: خداوند آنچه که خوبی است در وجود انسان نهاده و خلق کرده و این ما هستیم که بتوانیم از تمامی این مجموعه خلقت هایی خوب،بهترین استفاده را بکنیم.

تاجگردون گفت: انسان های جمودی نیستیم که با جمود فکری مانع از زندگی با نشاط شویم و نه از آنانی هستیم که ندانیم ارزش ها و فرهنگ و سنت و دینمان چه چیزهایی دارد و چه چیزهایی ندارد.

مردم ما این روزها هزار و یک مشکل دارند

وی افزود: همه این ها را در کنار هم و برای هم می خواهیم و ما مصمم هستیم به اراده مردم و آنچه که خواست و نیاز جامعه امروزی است و هر آنچه که در توان داریم بوجود بیاوریم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما این روزها شاید هزار و یک مشکل داشته باشند، آیا کنار هم قرار دادن مجموعه مشکلات بدون توجه به سایر نیازهای انسان ها مشکل را حل می کند که البته قطعا اینگونه نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: همه باید تلاش مان را انجام دهیم تا گوشه ای از مشکلات را کم کنیم و فراموش نکنیم این بدن انسان و جنس انسان است که همه چیزها را می خواهد و ما باید همه چیزها را برای جامعه فراهم کنیم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید جامعه را بسته نگه داشت و انسان های این جامعه را به خمودی و جمودی هدایت نمود.

به ارزش ها وفادار هستیم

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردم آزاده و مسلمان هستیم و مملکت را دوست داریم و به ارززش ها وفادار هستیم و پای نظام ایستاده ایم و خواهیم ایستاد ولی فراموش نمی کنیم که در یک دوره ای هستیم که آمده ایم زندگی کنیم.

تاجگردون افزود: دوستان عزیز تا زنده ایم و تا شرایطی فراهم است مطمئن باشید در کنار تمامی مشکلات زندگی که شما دارید، نمی گذاریم شما شاد نباشید و باید همیشه شاد باشید و همیشه شاد زندگی کنید و مطمئن باشید دین اسلام هم همین را می خواهد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز