خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد:

تردد بالغ بر ۹ میلیون وسیله نقلیه در طرح نوروزی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۲۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۹ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۸۳ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک کار با اشاره به آخرین وضعیت تردد طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۳ فروردین سال جدید، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان از ابتدای طرح نوروزی تعداد ۹ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۸۸۳ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان محور امام زاده هاشم – رشت با ۳۵۷ هزار و ۸۰۵ وسیله، پرتردد ترین محور استان از نظر میزان تردد دانست و افزود: همچنین از نظر آمار ورودی و خروج استان در این مدت تعداد ۵۷۷ هزار و ۱۹۸ وسیله نقلیه وارد استان و ۴۱۵ هزار و ۲۷۴ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

وی از رشد ۱۷ درصدی ورود به استان و رشد ۲۹ درصدی خروج از استان نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – لوشان با میزان تردد ۲۸۳ هزار و ۹۱۲ وسیله نقلیه بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۱۷۳ هزار و ۲۸۳ وسیله نقلیه رتبه دوم میزان ورود به استان است، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح، استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد با تعداد ۶۳۴ وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج ۷۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز