خبرگزاری کار ایران

در آخرین شب سال ۱۳۹۵ صورت گرفت؛

کشته شدن 2 نفر در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۱۸۲

یکی از پرسنل اورژانس 115 یاسوج از کشته شدن 2 تن از هموطنان مان در سانحه تصادف آخرین شب سال 1395 در محور پاتاوه دنا به اصفهان خبرداد.

سلیمان علیدادی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه شب گذشته ساعت 23 تماسی با واحد اورژانس 115 یاسوج مبنی بر تصادفی بعد از تونل 12 محور میمند _ پاتاوه با اورژانس 115 برقرار شد که در کوتاهترین زمان ممکن نیروهای اورژانس 115 در محل تصادف حاضر شدند.

وی با تشریح سانحه تصادفات در این محور اظهار داشت: بدلیل برخورد شدید 2 دستگاه اتوبوس با شش سرنشین خانوادگی و پیکان سواری با پنج سرنشین، اتوبوس به داخل دره سقوط کرده بود.

این پرسنل 115 یاسوج افزود: متاسفانه 2 نفر از سرنشینان اتوبوس و پیکان سواری در دم جان سپرده و بقیه نیر مصدوم شده بودند که به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

علیدادی با اظهار تاسف از وقوع این حادثه در آخرین شب سال1395, خاطرنشان کرد: برخی از سرنشینان اتوبوس خردسال بودند که صحنه بسیار دلخراشی را برای حاضران در صحنه ایجاد کرده بودند.

وی اظهار امیدواری کرد در ایام مختلف سال بویژه تعطیلات نوروزی شاهد چنین رخدادهایی نباشیم, تصریح کرد: اتوبوس این حادثه متعلق به شهر گناوه استان بوشهر بود که راننده آن اذعان داشت سرنشینان خانوادگی و قصد داشتند به تعطیلات نوروزی نزد اقوام شان در اصفهان بروند.

علیدادی از آمادگی خود و همکارانش در اورژانس 115 یاسوج برای امدادرسانی به هموطنان خبرداد اما تاکید کرد که هموطنان باید مراقب سلامتی خود و دیگران هم باشند..

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز