خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اطلاعی از زندانی پیمانکاران در کهگیلویه و بویراحمد ندارم/ پیمانکاران 600 میلیارد تومان از دولت طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۱۱۴

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اطلاعی از تعداد پیمانکارانی که بدلیل بدهکاری و ورشکستگی مالی هم اکنون در زندان بسر می برند ندارد اما گفت که مطالبات پیمانکاران از دولت تدبیر و امید در این استان در حوزه های عمرانی 600 میلیارد تومان است.

" پژمان نیک اقبالی " در پاسخ به این سئوال خبرنگار ایلنا از گچساران که چه تعداد پیمانکار کهگیلویه و بویراحمد بدلیل ورشکستگی مالی در زندان های این استان بسرمی برند؟ اظهار بی اطلاعی کرد.

وی گفت: " اطلاع ندارم و نشنیدم." 

طلبکاری 600 میلیارد تومانی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد از دولت 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مجموع مطالبات پیمانکاران این استان از دولت تدبیر و امید در همه حوزه های عمرانی را ۶۰۰ میلیاردتومان ذکر و یادآور شد: بیشترین مطالبات پیمانکاران از دولت در حوزه راه وشهرسازی است.

نیک اقبالی افزود: کمبود اعتبارات و پرداخت نشدن اعتبار از محل ماده ۱۸۰ به پیمانکاران نیز سبب شده در سال های 94 و 95 با هزینه خود پیمانکاران اقدام به پیشبرد عملیات اجرایی طرح ها کنیم.

شرایط پیمانکاران در کهگیلویه و بویراحمد ناگوار است

رئیس اتاق یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از شرایط ناگوار مالی پیمانکاران در این استان خبر داده بود.

" جبار کیانی " از طلبکاری بیش از 500 میلیارد تومانی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد نیز سخن گفته بود و تاکید کرد که دولت باید تدابیر ویژه ای برای بخش خصوصی در این استان بیندیشد تا سفره کارگران بخش خصوصی در شب عید نوروز خالی نباشد.

وی از دستگاه های خدمات رسان در کهگیلویه و بویراحمد هم خواسته بود برق و گاز این واحدها را قطع نکنند تا به فعالیت آنها سرعت بخشیده شود.

برگشت خوردن چک و سفته بسیاری از پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد در بانک ها

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت مشقت بار مطالبات شرکت های تعاونی از دولت خبر داد و اظهار داشت: بسیاری از تعاونی ها نیز  در این استان بدلیل پرداخت نشدن مطالبات شان نگرانند.

" لهراسب باقری" گفت که چک و سفته های بسیاری از پیمانکاران در کهگیلویه و بویراحمد بخاطر پرداخت نشدن مطالبات آنان از سوی بانک ها برگشت خورده است.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از پیمانکاران و تعاونی های پیمانکاری ریسک پذیرش اجرای پروژه را در کهگیلویه و بویراحمد بدلیل نبود اعتبارات بخود نمی دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز