خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری مسابقات فوتبال در استادیوم یاسوج شرعا حرام است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۰۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از حرام بودن برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در استادیوم ورزشی یاسوج مرکز استان خبرداد و تاکید کرد که ورزشگاه تختی یاسوج چون موقوفه این اداره کل است، غصب بوده و برگزاری هر مسابقه ای در این مکان غصبی، شرعا حرام است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید نورالله جنتی پور" در نشستی با رسانه ها گفت: برخی از مسائل در این استان مدیریت نمی‌شود و متاسفانه بدلیل مدیریت نشدن، این مسائل در بلاتکلیفی بسر می برد.

وی با اشاره به موقوفه استادیوم تختی یاسوج، اظهار داشت: موقوفه استادیوم تختی یاسوج  مدت‌هاست در دست اداره کل ورزش و جوانان است و آنها اجازه نمی‌دهند که ما این موقوفه را به یک وقف منفعتی تبدیل کرده تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرداری یاسوج به ما قول داد که ورزشگاهی همانند ورزشگاه تختی این شهر با استانداردهای لازم در کنار ساحل رودخانه بشار احداث و به ما تحویل دهد.

جنتی گفت: متاسفانه بعد از مدتی، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش پیشنهاد شهرداری یاسوج ممانعت بعمل آورده و مانع از فعالیت های اداره کل اوقاف و امورخیریه در ورزشگاه تختی هم شدند.

وی افزود: ورزشگاه تختی یاسوج موقوفه بوده و اکنون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آن را غصب کرده و همه می دانیم در مکان غصبی، هرگونه فعالیتی شرعا حرام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد به علت غصبی بودن این مکان اکنون انجام فعالیت ورزشی یا هرکار دیگری در این ورزشگاه از نظر شرعی جایز نبوده و حرام است.

اراضی مستعد موقوفه در دست دستگاه های دولتی است

جنتی گفت: بسیاری از مکان‌هایی که به عنوان خیریه در کهگیلویه و بویراحمد بنا شده پس از مدتی به حالت بلاتکلیف رها شده و یا منافع آن در جاهای نامعلوم هزینه می‌شود.

وی با اظهار تاسف خاطرنشان کرد: اراضی مستعد موقوفه در کهگیلویه و بویراحمد داریم که متاسفانه در دست دستگاه‌های دولتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز