خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان خبر داد:

برخورد جدی با عاملان رفتارهای پرخطر در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۲۹

استاندار کردستان با تاکید بر برخورد جدی با رفتارهای پرخطر گفت: حتما با اینگونه اشخاص برخورد جدی و محکمی صورت می گیرد چرا که مردم به دنبال آرامش هستند و اجازه نمی دهیم مهمانان نوروزی با خاطره ای تلخ استان را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه روز یکشنبه درجلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در استانداری برگزار شد با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه ها در برابر عوامل تهدید کننده در ایام نوروز گفت: طبق پیش بینی های بعمل آمده از سوی اداره هواشناسی بارش هایی را در این ایام شاهد خواهیم بود لذا علاوه بر سازمان‌های متولی نظیر راهداری، اورژانس و آتش‌نشانی سایر دستگاه‌هایی که به لحاظ تجهیزات نیز غنی هستند از مساعدت دریغ نکنند.

وی در ارتباط با چهارشنبه آخر سال افزود: استفاده از امکاناتی نظیر فشفشه و ترقه مجاز است و چنانچه شهرداری تمهیداتی را در راستای فراهم نمودن مکان مناسب در اختیار مردم قرار دهد شاهد حداقل حوادث در استان خواهیم بود.

استاندار کردستان اظهار داشت: قطعا رسانه ها در مدت زمان باقی مانده به چهارشنبه آخر سال می‌توانند نقش موثری را در جهت آگاهی بخشی به خانواده ها ایفا نمایند همچنین آموزش و پرورش نیز از طریق معلمان می تواند دانش آموزان را هوشیار تر کنند.

زاهدی اطلاع‌رسانی از سوی سامانه های 194 را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: می طلبد اطلاع رسانی گسترده ایی در این راستا درنظر گرفته شود و فراغ از کشیک هایی که در سازمان ها به عمل می آید مدیران نیز جهت رخداد در دسترس باشند.

وی با تاکید بر برخورد جدی با رفتارهای پرخطر که از سوی برخی از افراد خودنمایی می کند خاطر نشان کرد: حتما با این گونه اشخاص برخورد جدی و محکمی صورت می گیرد چرا که مردم به دنبال آرامش هستند و نمی خواهیم مهمانان نوروزی با خاطره ای تلخ استان را ترک کنند.

زاهدی ادامه داد: تدوین مستند سازی جهت کاهش و رفع پیشامد های نابه هنجار مهم است تا آیندگان بهتر بتوانند علت وقوع حوادث را درک کنند و از انجام رفتارهای پرخطر سرباز زنند.

استاندار کردستان سازمان آتش‌نشانی را فاقد تجهیزات مناسب دانست و عنوان کرد: برای مصون ماندن از حوادثی نظیر پلاسکو باید مالکان ساختمان در ابتدای ساخت رعایت ایمنی را داشته باشند و به تعهدات خود پایبند باشند تا از تکرار مجدد این حوادث جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز