خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان خبر داد:

برخورد قاطع و قانونی با هرگونه سوء استفاده از امکانات دولتی در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۳۲۲

رئیس کل دادگستری در دومین نشست ستاد ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سال جاری گفت: با هرگونه سوء استفاده از امکانات دولتی برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین نشست ستاد ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در سال جاری  به ریاست احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

احمد سیاوش‌پور رئیس کل دادگستری استان‌با اشاره به دو انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: کلیه مسئولان تلاش می کنند تا زمینه حضور حداکثری و مشارکت آحاد جامعه محقق شود.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های نظارتی بر عدم استفاده از بیت المال در  تبلیغات انتخاباتی نظارت خواهندکرد، افزود: با هرگونه سوء استفاده از امکانات دولتی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تمامی متخلفین در عرصه صفحات مجازی توسط دستگاه‌های امنیتی شناسایی شده و عملکرد آنان رصد خواهد شد و از متولیان امرخواست تا  اقدامات لازم در ساماندهی سایت‌ها و خبرگزاری‌های غیر مجاز صورت پذیرد.

دادستان مرکز استان با اشاره به این مطلب  که دستگاه قضایی به اجرای تمام قد قانون همت می گمارد گفت: با هرگونه بی اخلاقی و ناهنجاری برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی تاکیدکرد: با رصد کلیه صفحات مجازی توسط دستگاه‌های نظارتی استان تلاش می‌شود فضای امن و مناسبی برای انتخابات پیش رو جهت مشارکت حداکثری فراهم شود.

در ابتدای این نشست معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان گزارشی از جلسات برگزار شده و مصوبات واقدامات صورت گرفته توسط ستاد  ارائه نمود  وتاکید کرد: معاونت پیشگیری از جرم  تلاش می‌کند تا  با همکاری سایر نهادها در راستای هرچه باشکوه‌تر شدن انتخابات گام بر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز