خبرگزاری کار ایران

فرماندار دیواندره مطرح کرد؛

برخی سعی دارند خدمات دولت را زیر سوال ببرند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۹۳

فرماندار دیواندره با اشاره به بروز برخی نابسامانی‌ها در فضای مجازی شهرستان اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد در فضای مجازی شهرستان با اکانت‌های جعلی و گاهی اوقات معلوم، سعی دارند فضایی در جامعه ایجاد نمایند و با زیر سوال بردن خدمات نظام و دولت تدبیر و امید، عملاً در مسیر نقشه مخالفین و معاندین نظام گام بردارند.

به گزارش ایلنا، جعفر توان با بیان این مطلب افزود: در آستانه انتخابات اتی، انتظار است فعالان فضای مجازی در ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم نقشی چشمگیر داشته باشند.

وی به اهمیت فضاهای مجازی در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اذعان به نقش مهم فضاهای مجازی توصیه نمودند که باید در فضای مجازی حضوری فعالانه و در راستای تبیین مفاهیم اسلامی و انقلابی داشته باشیم.

وی ادامه داد: لذا ضرورت دارد فعالین فضای مجازی در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی تمامی تلاش خود را برای الگوسازی فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه بکار ببندند.

فرماندار شهرستان دیواندره با تأکید بر رعایت اخلاق اسلامی در گروه‌ها و کانالهای تلگرامی افزود: رعایت اخلاق و قوانین کشور در فضای مجازی از اهم مسائلی است که باید سر لوحه کار فعالین فضای مجازی باشد.

جعفر توان با اشاره به بروز برخی نابسامانی‌ها در فضای مجازی شهرستان اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد در فضای مجازی شهرستان با اکانت‌های جعلی و گاهی اوقات معلوم، سعی دارند فضایی در جامعه ایجاد نمایند و با زیر سوال بردن خدمات نظام و دولت تدبیر و امید، عملاً در مسیر نقشه مخالفان و معاندین نظام گام بردارند.

توان در ادامه سیاه‌نمایی در فضای مجازی شهرستان را یکی دیگر از آسیب‌های این فضا ذکر کرد و گفت: نباید در بیان مسائل و مشکلات بزرگنمایی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز