خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه:

مدیران که در تحقق اقتصاد مقاومتی همراهی نکنند؛ از این قطار پیاده خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۹۰

فرماندار قروه از مدیران خواست به سرمایه‌گذاران نگاه مثبتی داشته باشند و شرایط را برای سرمایه‌گذار به ویژه سرمایه‌گذار بومی فراهم کنند چراکه این امر کمک به توسعه و پیشرفت منطقه می‌شود.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی  با بیان این مطلب افزود: برای شکوفایی هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف تولید داخلی باید تلاش کرد.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را فراهم کردن مقدمات اجرا و تحقق سیاست‌ها و اهداف ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: این سیاست‌ها در جهت رفع موانع، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری و حرکت هرچه بهتر در مسیر توسعه است.

وی از فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال شهرستان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی برخی از کارخانه‌های راکد در مناطق شهرستان، اقتصاد مقاومتی صورت عملی گرفت.

کولانی اضافه کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان با برخی مشکلات مواجه هستند و دولت تدبیر و امید عزم خود را برای رفع مشکلات و موانع آنها جزم کرده است.

وی اظهار داشت: اگر قصد داریم به اقتصاد مقاومتی دست یابیم و مولفه‌های آن را پیاده‌سازی کنیم باید مشکلات بخش صنعت و تولید در شهرستان رفع شود.

به گفته وی؛ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، احیا و راه‌اندازی تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، ایجاد رونق اقتصادی و مقابله با رکود است که در این راستا پیگیری همه جانبه دستگاه‌های ذی ربط ضروری است.

فرماندار قروه گفت: مسئولان شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، سرمایه‌گذاران را حمایت کنند و با ایجاد تعامل و همدلی بین مسئولان و صاحبان صنایع در شهرستان باید شرایط را برای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی فراهم کرد.

کولانی از مدیران خواست نگاه آنها به سرمایه‌گذاران نگاه مثبتی باشد و شرایط را برای سرمایه‌گذار به ویژه سرمایه‌گذار بومی فراهم کنند چراکه این امر کمک به توسعه و پیشرفت منطقه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید سعی و تلاش خود را در سال آتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار بگیرند، تصریح کرد: مدیرانی که همراهی لازم نداشته باشند از این قطار بدون شک پیاده خواهند شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان قروه نیز در این نشست گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی حرکت در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

خلیل فعله‌گری با اشاره به برنامه جهاد کشاورزی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: بیش از 170 هزار تُن گندم، 600 هکتار کلزا، هشت هزار تُن چغندر قند و 130 هزار تُن سیب زمینی در شهرستان قروه تولید شده است.

به گفته وی؛ 62 میلیارد ریال تسهیلات برای خط اعتباری مکانیزاسیون در سالجاری پرداخت شده است.

فعله‌گری از پرداخت تسهیلات به 30 واحد به مبلغ 6 میلیارد و 80 میلیون ریال با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز