خبرگزاری کار ایران

دپارتمان کارآفرینی مدرسه کسب و کار «دوست خوب» افتتاح شد

کد خبر : ۴۶۷۸۱۲

گردهمایی سالیانه فعالان و علاقه‌مندان کسب و کارهای مجازی با عنوان سمینار راهکارهای کارآفرینی در هزاره سوم(دیجیتال میلیونر)، روز گذشته با استقبال شرکت‌کنندگان در محل سالن اجلاس مرکز فرهنگی هنری شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سخنران این برنامه، بابک بهبودی مشاور و متخصص بازاریابی و کسب و کارهای دیجیتال بود. وی در زمینه محورهای نوین کسب و کارهای دیجیتال و مهارت‌های تخصصی در این حوزه سخنرانی کرد.

بهبودی ضمن معرفی برند های موفق ایرانی در حوزه دیجیتال، نسبت به رشد این فضا در کشور اظهار امیدواری کرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت کارآفرینی مجازی، تنها راه افزایش سوددهی بنگاه های مالی را ورود به عرصه دیجیتال دانست و اظهار کرد: در حال حاضر نیروی جوان کشور باید با بینش نو به سمت ایجاد ارزش های جدید در کسب و کار به مانند استارتاپ ها گام بردارد.

همچنین در حاشیه این برنامه، مدرسه کسب و کار «دوست خوب» افتتاح و راه اندازی رسمی دپارتمان کارآفرینی در این مجموعه را اعلام کرد. مهندس مهرداد باییان مدیر مدرسه کسب و کاردوست خوب،ضمن اعلام اینکه این دپارتمان با توجه به نیاز شناسایی شده در کسب و کار استان شکل گرفته است،تاکید کرد: دپارتمان کارآفرینی با هدف ترویج علوم جدید کارآفرینی،حمایت از کسب و کارهای نوپا و تسهیل شکل گیری کسب و کار از ایده های جدید ایجاد شده است. به گفته وی این دپارتمان به طور ویژه قصد دارد نسبت به ایجاد فضای حمایتی از استارتاپ ها اقدام کند.

کامل آرخی مدیر دپارتمان کارآفرینی دوست خوب در این برنامه ضمن بیان برنامه های آتی این دپارتمان، به لزوم توجه فعالان و کارآفرینان به مقوله آموزش روشهای جدید توسعه کسب و کار پرداخت و مهم ترین رسالت این دپارتمان را توسعه فردی و علمی کارآفرینان دانست. 

در پایان این برنامه هم چنین از طرف مدرسه کسب و کار دوست خوب از «زهرا برزگر خاندوزی»، فعال حوزه رسانه های دیجیتال و مجری صدا و سیما به خاطر حمایت از فضای کارآفرینی و کسب و کار تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز