خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس خبرداد:

پایان کلاهبرداری با ایجاد تصادفی ساختگی در چالوس

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری افرادی که با ایجاد تصادفی ساختگی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان می‌کردند، خبرداد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ "سیدعبدالله منتظری"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی مبنی بر این که افرادی با ایجاد تصادفی ساختگی از وی کلاهبرداری کرده اند ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس،افزود:با انجام تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند این افراد را که با یک دستگاه خودروی پراید تصادفی و برخورد با خودروها اقدام به اخاذی از مردم می کردند، شناسایی کنند .

سرهنگ منتظری، تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به این موضوع فرد دیگری که با جعل عنوان کارشناس تصادفات امداد خودرو و با تعیین خسارت از مردم کلاهبرداری می کرد نیز دستگیر شد .

وی خاطرنشان کرد : این افراد که به گونه ای رفتار می کردند که خودرو در همان زمان دچار تصادف شده است در تحقیقات پلیسی و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 4 فقره کلاهبرداری از شهروندان با این شگرد اعتراف کردند .

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز