خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد:

نجات 19 قاتل از پای چوبه‌دار در کهگیلویه و بویراحمد/ رشد طلاق و خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۰۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رهایی و نجات 19 قاتل از پای چوبه دار در این استان در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"فتاح محمدی" در نشست کمیته‌های‌تشکل‌های مردمی مبارزه با موادمخدر گفت: به کمک معتمدین، ریش سفیدان و شورای اصلاح ذات البین در کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون 19 قتل اصلاح و منجر به بخشش قاتل شده است .

وی با تشریح دلایل کاهش 28 درصدی نزاع های دسته جمعی و 49 درصدی نزاع های فردی در کهگیلویه و بویراحمد، یکی از دلایل آنها را ارتباط معتمدین و ریش سفیدان با دستگاه های متولی دانست و خاطرنشان کرد: پاسخگویی مناسب دستگاه های دولتی یکی دیگر از دلایل کاهش نزاع در استان به شمار می رود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: طلاق در سالجاری در این استان نسبت به سال های 92 و 93 از شدت رشد بیشتری برخوردار بوده است.

افزایش خودکشی در بین مردان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

محمدی از افزایش طلاق در این استان خبر داد و تصریح کرد: افزایش خودکشی نیز نسبت به سال گذشته در استان و به نسبت در بین مردان نگران کننده است که باید در این زمینه فعالیت ها پیشگیری بیشتری انجام گیرد.

وی گفت: مهمترین چالش در کهگیلویه و بویراحمد مسائل فرهنگی و هویتی است و البته با قناعت و ایثارگری می توان جامعه را از شرایط سخت آسیب ها حفظ کرد.

رئیس کمیته تشکل های مردمی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بخش آسیب اعتیاد، این استان در وضعیت سفید قرار دارد و اگر برنامه‌های آموزشی و کنترل در آن به درستی انجام شود به دلیل محدوده کوچک این استان اثربخشی آنها را به خوبی شاهد خواهیم بود.

محمدی معتقد است به دلیل تنوع ابزار های تفریحی و سرگرمی که در اختیار جوانان قرار می گیرد و همچنین سطح گسترده شبکه های مجازی آسیب های متعددی در این حوزه در کمین فرزندان ما است که نیاز به پیشگیری و کنترل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز