خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور در یاسوج خبرداد:

تخصیص‌اعتبارات‌کلان از سوی‌دولت برای محصولات‌مخترعان شرکت‌های دانش‌بنیان

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۲۶

معاون اول رئیس جمهوری از تخصیص اعتبارات کلان از سوی دولت یازدهم برای محصولات مخترعان شرکت های دانش بنیان در کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "اسحاق جهانگیری" در بازدید از شرکت دانش بنیان طبیعت زنده(سینره) یاسوج اظهار داشت: دولت برای رونق تولید و اشتغال پایدار و تجاری‌سازی محصولات مخترعان شرکت‌های دانش بنیان، اعتبارات چشمگیری اختصاص داده است. 

وی بدون اشاره به میزان اعتبارات تخصیص‌یافته برای محصولات مخترعان دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: توسعه شرکت های دانش بنیان در اولویت دولت یازدهم است.

معاون اول رئیس جمهوری، هدف از توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان توسط دولت یازدهم را کمک به تحقق هرچه بهتر اقتصادی مقاومتی عنوان کرد.

تحقق اشتغال‌زایی با توسعه شرکت های دانش بنیان در مناطق کمترتوسعه یافته

جهانگیری گفت: اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته با حمایت این‌گونه شرکت‌های دانش بینان محقق می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شرکت "سینره یاسوج " با اشتغال‌زایی هزار و 100 نیروی کار در 2 سال اخیر حدود 400 هزار دلار محصول به خارج از کشور صادر کرده است. 

در این شرکت، 170 نوع محصول آرایشی و بهداشتی شامل انواع شامپو، کرم و 2 محصول مکمل غذایی تولید می‌شود. 

گفته می شود محصولات آرایشی و بهداشتی این شرکت از عصار گیاهان اصلاح شده بابونه، نعناع، آویشن، رازیانه و دیگر گونه‌های بومی تهیه می‌شود. 

شرکت دانش بنیان طبیعت زنده (سینره) یاسوج در روستای نره گاه در پنج کیلومتری این شهر در زمینی به مساحت 2.5 هکتار با زیربنای 10 هزار متر مربع فعالیت دارد. 

به گزارش ایلنا از یاسوج، "اسحاق جهانگیری" به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است. 

" محمدرضا نعمت‌زاده" وزیر صنعت، معدن و تجارت و " سورنا ستاری "معاون علمی رئیس جمهوری، " اسحاق  جهانگیری " را در این سفر یک روزه همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز