خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران به ایلنا خبرداد:

نخستین جشنواره ورزش‌های هوایی در گچساران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۰۸

فرماندارگچساران در استان‌کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره ورزش‌های هوایی در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: نخستین جشنواره ورزش‌های هوایی گچساران در فرودگاه این شهر برگزار می‌شود.

"عبدالرحیم رحیمی"در حاشیه آئین افتتاح مسابقات‌ورزشی دختران در دوگنبدان به ایلنا گفت: جشنواره  ورزش‎های هوایی برای نخستین بار در گچساران با هدف گرامیداشت یاد و خاطره " مرحوم آیت الله سید کرامت‌الله ملک حسینی " نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در روزهای 19 و 20 اسفندماه در فرودگاه گچساران برگزار می‎شود.

وی افزود: در این جشنواره حدود 100 فروند انواع وسایل پرنده شامل‌پاراگرایدر، پاراموتور و هواپیماهای سبک برفراز شهر گچساران پرواز می‎کنند.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت در این جشنواره را برای عموم مردم آزاد عنوان و اظهار داشت: همه افراد علاقمند می‎توانند در صورت داشتن شرایط لازم از وسایل تفریحات هوانوردی استفاده کنند.

رحیمی گفت: برپایی غرفه‎های آموزشی، آشنایی با فرهنگ هوانوردی، انجام پروازهای نمایشی و تفریحی هواپیماهای مدل و بالگرد، هواپیماهای فوق سبک، پاراموتور، پاراگلایدر و بالن نیز به‌ عنوان برنامه‌هایجشنواره پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا ازگچساران، این جشنواره با همکاری شهرداری دوگنبدان، فرمانداری، شرکت بهره برداری نفت و گاز و هیات انجمن ورزشی گچساران برگزار می شود.

در این جشنواره، " غلامرضا تاج گردون" نماینده مردم گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی،"سیدشرف‌الدین ملک حسینی"نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری، فرماندهی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز ، برخی مسئولان استانی و شهرستانی در فرودگاه گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز