خبرگزاری کار ایران

دهشیری خبر داد:

دستگیری قاضی قلابی یزدی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۹۹۵

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان یزد از دستگیری یک کلاهبردار با غصب عنوان قاضی دادگستری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی دهشیری در این‌باره گفت: با مراجعه فردی به دادگستری و اعلام اینکه فردی با ظاهر موجه در ازای خرید، چک‌سرقتی در اختیار فروشگاه قرار داده، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات تخصصی در این زمینه منجر به شناسایی خریداران بعدی کالاهای فروشنده یزدی در شهر مشهد شد که با بازجویی از خریداران مشخص شده، فرد کلاهبردار با ظاهری موجه پس از حضور در یکی از مجتمع‌های خرید مشهد کالا را به نصف قیمت واقعی به آن فروخته است .

دهشیری گفت: با شناسایی این متهم و استعلام سوابق کیفری مشخص شد نامبرده سوابق مشابهی در حوزه‌های قضایی دیگر دارد و برای همین جرائم از سوی دیگر مراجع نیز تحت تعقیب قرار گرفته و در حال گذراندن دوران کیفری خود در زندان است .

این مسئول افزود: این متهم با اعلام نیابت به زندان یزد اعزام و با حضور در مرجع قضایی با اقرار به جرم خود با قرار وثیقه یک‌میلیاردی روانه زندان شد.

دهشیری، دقت‌نظر شهروندان و کسبه در مواجه با اینگونه افراد شیاد و کلاهبردار را خواستار شد و تأکید کرد: افراد دارای مناصب مهم قضایی، امنیتی و دولتی از معرفی خود به لحاظ رعایت شئون شغلی و مسائل حفاظتی اجتناب می‌کنند و اگر فردی خلاف این شیوه عمل کرد و در جمع‌های غیر کاری بیش از حد روی پست و مقام شغلی خود مانور داد یا در مکالمات روزمره خود مسائل شغلی خود را به گونه‌ای مطرح کرد که موجب جلب توجه دیگران شود، باید به این فرد شک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز