خبرگزاری کار ایران

با پیشنهاد ایران صورت گرفت؛

پرورش‌اندام جزو رشته‌های مسابقات جهانی کارگری در سال ۲۰۱۹/ تقدیر رئیس فدراسیون جهانی از جبلی

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۶۲

به پیشنهاد رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری ایران، رشته پرورش اندام در رقابت‌های جهانی کارگری در سال ۲۰۱۹ حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، «امید جبلی» درباره دستاوردهای سفر خود به ایتالیا خاطرنشان کرد: روز ۲۳ فوریه ( پنجم اسفندماه ) نشستی با « رافائل سانتوجا» رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام، «بتو» رئیس فدراسیون پرورش اندام ایتالیا و « مولا » رئیس فدراسیون جهانی ورزش کارگری داشتم که نتایج و دستاوردهای ارزشمندی برای ورزش پرورش اندام کارگری ایران و البته جهان به دست آمد.

وی افزود: قرار بود این نشست در محل کمیته ملی المپیک ایتالیا برگزار شود چرا که‌ آقای بتو ریاست کمیته ملی المپیک این کشور را نیز برعهده دارد، اما به دلیل این که‌ وی نماینده پارلمان ایتالیا نیز هست، جلسه ما در پارلمان این کشور برگزار شد که‌ البته تجربه جالبی نیز بود.

رئیس‌کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش‌اندام ادامه داد: در این جلسه، بنده پیشنهاد دادم که‌ ورزش پرورش اندام جزو مسابقات جهانی کارگری در سال ۲۰۱۹ قرار بگیرد که با استقبال و البته تصویب نهایی رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام و همچنین رئیس فدراسیون جهانی ورزش کارگری روبرو شد.

پرورش‌اندام جزو رشته‌های مسابقات جهانی کارگری در سال ۲۰۱۹/ تقدیر رئیس فدراسیون جهانی از جبلی

جبلی با بیان این که برای حضور ورزش پرورش اندام در رقابت های جهانی ورزش کارگری تفاهم نامه‌ای نیز امضا شد، تصریح کرد: البته کاروان ورزش کارگری کشورمان در سال ۲۰۱۷ و در ۱۲ رشته در مسابقات جهانی‌ورزش‌کارگری در لیتوانی‌حضور خواهد داشت که‌ از دوره بعدی این رقابت ها، ورزش پرورش اندام نیز جزو رشته های حاضر در بازی ها خواهد بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، با اشاره به این که این پیشنهاد برای نخستین بار در دنیا و از سوی یک ایرانی مطرح و تصویب شده، گفت: رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام، به طور ویژه از من تقدیر و تشکر کرد و گفت: ورزش پرورش اندام دنیا به شما افتخار می کند.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام در پایان یادآور شد: این دستاورد بزرگ، افتخاری ارزشمند برای ورزش کارگری ایران و همچنین کل ورزش پرورش اندام کشورمان است. در راه کسب این موفقیت، از حمایت ها و دلگرمی های آقای « علیرضا مرادی » نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری ایران برخوردار شدم که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم با کمک ایشان و همدلی و اتحاد، بتوانیم ورزش کارگری و همچنین پرورش اندام ایران را به جایگاه های رفیع در جهان رهنمون سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز