خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه یاسوج خبرداد:

کسب رتبه چهارم نانو فناوری ایران توسط عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۰۰۰

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: عضو هیات علمی این دانشگاه رتبه چهارم پژوهشگران برتر نانو فناوری ایران را کسب کرد.

"محمودرضا رحیمی"به ایلنا در یاسوج افزود:" مهراورنگ قایدی" عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه یاسوج که در لیست یک درصد دانشمندان تاثیرگذار جهان قرار دارد، موفق به کسب رتبه چهارم برترین های جشنواره نانوفناوری ایران شد.

وی گفت: در یازدهمین جشنواره فناوری نانو از ۱۰ محقق این حوزه و همچنین از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی برتر تقدیر به عمل آمد.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: این عنوان به دلیل تحقیقات "مهراورنگ قایدی"در زمینه جاذب‌های نانو ساختار و همچنین انتشار ۴۹ مقاله ISI در زمینه نانو فناوری به وی اعطاء شده است.

رحیمی یکی از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو را ارزیابی و رتبه‌بندی افراد و نهادهای موثر در توسعه علم و فناوری نانو عنوان و اظهارداشت: این ارزیابی‌ها به صورت سالانه و در راستای چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌های سند راهبرد آینده فناوری نانو است.

وی گفت:جشنواره برترین های نانو فناوری کشور در همین راستا طرح ریزی شده و دستاوردها و فعالیت‌های سالانه افراد و نهادها در بخش‌هایی چون موسسات پژوهشی و متخصصان، محصولات، مراکز رشد، آزمایشگاه‌ها و رسانه‌ها ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز