خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور:

750 میلیارد تومان هزینه تکمیل بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۹۹۳

سرمایه گذار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور تاکید کرد که بهره برداری نهایی از این کارخانه در بازده زمانی سه ساله صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا از گچساران، " نصرالله خادمی " در نشستی رسانه ای در دوگنبدان گفت: پیشنهاد احداث بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور در حوزه انتخابیه باشت توسط " تاج گردون " نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی مطرح شد.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی های لازم به این نتیجه رسیدیم که بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور در شهرستان باشت احداث شود، اظهار داشت: اعتبار پیش بینی شده که با مشارکت صندوق ذخیره ارزی ، بانک تجارت و سرمایه گذار برای ساخت این کارخانه هزینه می شود بیش از 750 میلیارد تومان خواهد بود.

سرمایه گذار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور افزود: تعداد فرصت های اشتغال زایی در این کارخانه براساس برآورده های کارشناسی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، یک هزار نفر بطور مستقیم است.

خادمی با تاکید براینکه اغلب نیروهای بکارگرفته در بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور بومی خواهند بود، یادآورشد: حدود سه هزار نفر نیز بطور غیرمستقیم با احداث این کارخانه دارای شغل خواهند شد.

وی گفت:  این پرژه در ۳۵ هکتار راه اندازی و تولید سالانه این کارخانه حدود ۵۰ هزار تن لاستیک در ابعاد مختلف خواهد بود که با محیط زیست سازگار است.

به گفته سرمایه گذار بزرگترین کارخانه لاستیک سبز جنوب کشور، بیشترین مواد اولیه این کارخانه از داخل و بخش اندکی از خارج تامین می شود.

خادمی افزود: در روز جمعه ششم اسفندماه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مسئولان شهرستانی آیین کلنگ زنی بزرگترین کارخانه لاستیک سازی سبز جنوب کشور در شهرک صنعتی خان احمد باشت به زمین زده خواهد شد.

وی از مسئولان استانی و شهرستانی خواست برای رفع معضل بیکاری که مهمترین دغدغه " تاج گردون " نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی است همکاری بیشتری جهت احداث چنین پروژه هایی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز