خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار فومن صورت گرفت؛

افتتاح اولین خانه جوان استان گیلان در فومن

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۳۱۱

اولین خانه جوان استان گیلان در شهرستان فومن با حضور اسماعیل پور فرماندار فومن در سالن حجاب شهرستان فومن افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از فومن، اولین خانه جوان استان گیلان در شهرستان فومن با حضور اسماعیل‌پور فرماندار فومن و اسماعیلی معاون فرهنگی ، ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و پور گل رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین تعدادی از مسئولان ادارات  در سالن حجاب شهرستان فومن افتتاح شد.

فرماندار فومن در این مراسم ضمن تقدیر از جوانان  فعال شهرستان، خطاب به آنان گفت : تلاش کنید تا با دورهم نشینی، طرح‌ها و برنامه های خود را ارائه دهید و با برنامه ریزی کارکنید. 

اسماعیل پور از مسئول خانه جوان خواست تامسائل و مشکلات مربوط به جوانان را  آسیب شناسی کرده  و با حمایت مسئولان ، در جهت رفع موانع موجود گام بردارد  .

 اسماعیلی معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان، برای ایجاد چنین فضایی گفت: خانه جوان برای جوانان فضایی فراهم می کند تا بتوانند جلسات و عملکرد و گفتمان‌هایی را در کنار همدیگر داشته باشند. 

وی خانه جوان را مکانی برای شکوفایی ذوق ، سلیقه و خلاقیت  خواند و افزود:امروز جامعه  از جوان حراسی به جوان باوری روی آورده و فرماندار محترم در حوزه جوانان کار خوبی کردند.

  معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، ایجاد خانه جوان را عامل مشارکت اجتماعی دانسته و افزود : امروز شاید برخی کارها از توان دولت خارج باشد پس نیاز است سازمانهای مردم نهاد کمک کنند. 

وی اظهار امیدواری کردند تا در آینده نزدیک  شاهد احداث خانه جوان در مرکز استان و سایر شهرستان ها باشیم .

 اکبرزاده، مسئول خانه جوان فومن به تشریح برنامه‌ها و اهداف خانه جوان پرداخت و افزود : این فضا می‌تواند کارهای بزرگی در زمینه اشتغال و ازدواج جوانان، مشارکت‌های اجتماعی، اوقات فراغت، شناسایی آسیب های اجتماعی و غیره داشته باشد.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی و تجلیل از جوانان برتر و نشست هم اندیشی در این مکان خبر داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز