خبرگزاری کار ایران

راستینه در جلسه ستاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی:

اگر به حقیقت عمل کنیم آسیب‌ها از بین می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۸۷۹

سومین جلسه ستاد بحران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه جنوب‌شرق با هدف بررسی عملکرد کلیه دستگاه‌های اجرایی منطقه در سالن جلسات خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 14 با حضور اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه علی پرویزی رئیس اداره ورزش و جوانان جنوب‌شرق تهران، ضمن خیرمقدم به حاظرین در جلسه و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هدف از برگزاری این جلسه را بررسی نحوه فعالیت‌های ادارات منطقه و هم افزایی عملکرد ارگان های مرتبط با حوزه آسیب های اجتماعی و جوانان عنوان کرد.

پرویزی افزود : خوشبختانه حوزه جنوب‌شرق با تشکیل این ستاد و همکاری دستگاه های مربوطه در این منطقه توانسته زیرساخت خوبی از نظر اجتماعی بدست بیاورد که این حرکت در بلند مدت باعث کاهش شدید آسیب های اجتماعی در این حوزه می شود.

در ادامه نشست راستینه، مدیرعامل بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رئیس ستاد بحران پیشگیری از آسیب‌ها گفت: هدف از تشکیل این ستاد همفکری جمعی و نزدیک‌کردن دیدگاه‌های دستگاه‌ها و سازمانهای متولی و تاثیر گذار در این حوزه در مناطق جنوب شرق تهران است که این مناطق از جمله مناطق آسیب خیز تهران است . این ستاد با محوریت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر تهران و با مشارکت و حضور موثر شرکای اجتماعی و نمایندگان مطلع در این منطقه فعالیت می کند.

راستینه افزود : هدف تامین مشارکت کار تیمی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با تولید برنامه‌های آموزشی با محتوای کنترلی و کاهش آسیب ها است. اجتناب از موازی کاری در حوزه مدیریت بحران آسیب‌های اجتماعی، تاب‌آوری نقد مدیران و سازمان‌ها و ارگان های مرتبط و همکاری صد درصدی تمام ارگان ها از اهداف والای این ستاد و بنیاد است. واقعیت ها را باید ببینیم ولی به حقیقت عمل کنیم. آن زمان است که شاهد از بین رفتن کلیه آسیب ها هستیم.

راستینه همکاری کلیه ارگان ها علی الخصوص صداوسیما و شهرداری را در بخش آموزش، پرورش و اطلاع رسانی در حوزه پیشگیری از آسیب ها و ارتقای فرهنگ در جامعه بسیار موثر و کارآمد دانست.

راستینه گفت: همکاری همه جانبه نیروی انتظامی و حضور همیشگی بهزیستی شهر تهران را به فال نیک گرفته و امیدواریم همه دوستان در این راه ثابت قدم در کنار ما باشند چون آسیب‌های اجتماعی دغدغه همه ما و رهبر معظم انقلاب است.

نماینده نیروی انتظامی حاضر در جلسه ستاد اعلام کرد : مهمترین کاری که باید بر انجام آن تاکید داشته باشیم، نظارت صحیح و مداوم بر اماکن و فعالیت های گروهی افراد است که خود می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب داشته باشد.

سرگرد نصراللهی نماینده فرماندهی فاتب در ادامه گفت: به نظر اینجانب ترویج فرهنگ مشارکت، شناسایی نقش سمن ها در جامعه به خصوص در مناطق پرخطر، رفع خلا های قانونی، گسترش فضاهای تفریحی ورزشی در مناطق محروم و .... باید از اهداف ستاد باشد و این امر جز با همکاری کلیه ارگان ها امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز