خبرگزاری کار ایران

فرماندار بیجار مطرح کرد:

قاچاق کالا آسیبی برای اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۳۷

فرماندار شهرستان بیجار با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا گفت: قاچاق کالا آسیبی برای اقتصاد کشور است و بنابراین باید با آن مبارزه جدی به عمل آید.

به گزارش ایلنا، بیژن زندیه بیان داشت: موقعیت جغرافیایی و جاده‌های مواصلاتی باعث شده است که این منطقه به دروازه ورود و خروج کالاهای قاچاق در استان کردستان به شمار رود.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده گفت: شهرستان بیجار با کمترین امکانات ممکن انتظامی و با حداقل نیرو، در سال 94 رتبه اول کشف کالای قاچاق را در استان به نام خود ثبت کرده است.

فرماندار شهرستان بیجار درخصوص کشف محموله های گوناگون توسط پلیس مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت:  بیشترین کالاهایی که تاکنون کشف شده‌اند، مشروبات الکلی، تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی است.

بیژن زندیه با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا گفت: قاچاق کالا آسیبی برای اقتصاد کشور است و بنابراین باید با آن مبارزه جدی به عمل آید.

فرماندار شهرستان بیجار با اشاره نحوه تردد و سرعت بالای خودروی حامل کالای قاچاق درتمام مسیرها و حتی داخل روستاها و شهرهای مسیرحرکت افزود: خودروهای حامل کالای قاچاق غالباً سرقتی هستند و رانندگان این خودروها اهمیتی به مستهلک یا تصادف خودرو نمی کنند.

وی با تاکید بر مصرف کالاهای داخلی گفت: یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق، مصرف تولیدات داخلی است که باید در این زمینه تبلیغ و اقدامات عملی بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز