خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

اعزام تیم‌های امدادی کشور به خوزستان/ شرایط آب و برق فارس نرمال است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۶۸

مدیرکل دفتر مدیریت‌بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو از اعزام تیم های امدادی کشور به خوزستان برای رفع مشکلات اخیر استان خبر داد.

میثم جعفرزاده، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت شست‌وشوی خطوط توزیع برق در استان خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر اکیپ‌های عملیاتی زیادی از سراسر کشور به منطقه اعزام شده و شست‌وشوی خطوط و مقره‌ها را انجام می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر تیم عملیاتی وزارت نیرو با تمام توان کار می‌کند و سعی بر این است که در کمترین زمان ممکن خطوط شست‌وشو شود و مقره هایی که مشکل دارند، تعویض شوند.

جعفرزاده تصریح کرد: فعالیت بلندمدت ما هم این است که مقره‌ها تعویض و به سیلیکونی تبدیل شوند، پوشش آر تی یو داشته باشیم، تعداد تیم‌های عملیاتی را افزایش دهیم. همچنین جنس پست ها تبدیل به GIS شوند که کاملا کامپکت است و هیچگونه گرد و غبار و سیل و یا حادثه‌ای آنها را دچار آسیب‌پذیری نمی‌کند.

وی درباره احتمال وارد شدن آسیب به نیروگاه‌ها نیز اظهار داشت: با توجه به حفاظتی که از نیروگاه‌ها صورت می‌گیرد، تمام تلاش ما این است که نیروگاه‌ها دچار مشکل نشوند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو درباره آخرین وضعیت وقوع سیلاب در فارس نیز بیان کرد: در حال حاضر در استان فارس از نظر آب و برق شرایط نرمال است و با توجه به این که خیلی از خطوط انتقال آب مورد آسیب قرار گرفت. با کمک پرسنل و تیم های عملیاتی مجموعه وزارت نیرو و ارگان های خدمات رسان استان الان شرایط بهره برداری و وضعیت آبرسانی عادی شد.

وی یادآور شد: در منطقه کرمان نیز با توجه به وقوع سیل هیچگونه قطعی آب و برق نداشتیم.

جعفرزاده درباره آخرین اخبار از قطعی برق در گیلان نیز گفت: در حال حاضر برق 22 روستا در رشت و 2 روستا سیاهکل قطع است.

وی افزود: در پی بارش شدید برف،  پست 63 کیلو ولت و فوق توزیع در لشت نشا، کیاشهر، انزلی و کوچصفهان از مدار خارج شدند اما با توجه به این که ما پیش بینی این شرایط را کرده بودیم 24 ساعت قبل از حادثه نزدیک به 50 تیم عملیاتی از استان های معین در منطقه مستقر کردیم و اکنون با توجه به فعالیت هایی که انجام می‌دهیم تا بعد از ظهر امروز برق این 24 روستا وصل و شرایط نرمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز