خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت توسط معاونت استانداری به نورچشمی‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۱۶۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت میلیاردها تومان تسهیلات ارزان قیمت گلخانه به نورچشمی‌ها در یکی از معاونت‌های استانداری خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: باید شفاف این موضوع را به مردم و مقامات ارشد بگویم که در یک معاونت غیرتخصصی با فعالیت‌های کشاورزی افرادی دارای نفوذ و نورچشمی را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش گلخانه معرفی کردند که به معنای واقعی هدر دادن پول بیت‌المال است.

وی افزود: این افراد تسهیلاتی میلیاردی را با بهره ۴ درصد می‌گیرند که با هر قیمتی‌جلوی آن را می‌گیریم  چرا که این حق تولیدکنندگانی است که به علت مشکلات سرمایه در گردش، مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تسهیلات از محل دفتر روستایی استانداری باید به گلخانه‌ داران دارای شرایط داده می‌شد که متأسفانه بدون هماهنگی با جهاد کشاورزی افراد خاصی را معرفی کردند.

گوهرگانی گفت: افراد معرفی شده نه تنها اهلیت ندارند بلکه پیش از این تسهیلات میلیاردی ارزان قیمت دریافت کرده بودند و با فرض اینکه افراد گلخانه‌دار و دارای اهلیت هم بوده باشند چون یکبار تسهیلات کم بهره از محل صندوق توسعه ملی دریافت کرده بودند دیگر نمی‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

وی افزود: با این کار مخالفت کردم و پای مخالفت خود نیز می‌مانم چرا که بنای ما توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تعجب  ادامه داد که چگونه است یک معاونت غیرتخصصی تشخیص می‌دهد که این تسهیلات بسیار مناسب را ه چه کسان بدهد ولی نه از اتحادیه گلخانه‌داران و نه از سازمان متولی آن سؤالی نمی‌پرسند.

" مجید محنایی" معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: بدون شک تسهیلات باید با هماهنگی دستگاه تخصصی و به افراد دارای شرایط داده شود و این موضوع باید پیگیری و حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز