خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۹ کشور در تهران صورت گرفت؛

آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه مبلمان در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۲۰۰

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات، ماشین‌آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات ، ماشین‌آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته، وحید طیبی‌نژاد مجری برگزاری این نمایشگاه درباره اهمیت این رویداد گفت: این رویداد با حضور 450 واحد تولیدی و خدماتی از ایران و 19 کشور که به صورت پاویون یا حضور مستقیم و مشارکت با تولیدکننده داخلی حضور دارند، برپا شده است.

وی ادامه داد: این رویداد، یکی از 5رویداد بزرگ این صنعت به‌شمار می‌آید که از منظر اقتصادی می‌تواند کمک شایانی به بخش اشتغال‌زایی و صادرات غیرنفتی کشورمان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه دیگر واردات محور نیست، تصریح کرد: طبق تصمیماتی که از سال‌های گذشته اتخاذ شده رویکرد این رویداد از نمایشگاه تجاری و وارداتی به یک نمایشگاه پایه برای صادرات صنایع چوب، ماشین آلات و تکنولوژی این صنعت تبدیل شد تا مزیت‌های اقتصادی کشور را بر پایه و سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در این حوزه پیش ببرد.

طیبی‌نژاد اضافه کرد: بر همین اساس در پنج سال گذشته، بیشتر شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه بیشتر شرکت‌های بازرگانی و تجاری بودند اما امروز اکثریت غرفه‌داران را تولیدکنندگانی تشکیل می‌دهند که با تخصص و دانش داخلی یا با سرمایه‌گذاری مشترک توانسته‌اند که سهمی از تولید را به خود اختصاص دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازار ایران کماکان تشنه سرمایه‌گذاری و تقاضا است که تاکنون اشباء نشده بنابراین باید با توجه به توان صاردات کیفی این محصول به بازار بین‌المللی رفع نیاز کمی بازارداخلی را برطرف سازیم تا پتانسیل‌های صادراتی این حوزه بیشتر نمایان شود.

بر اساس این گزارش در این نمایشگاه، 400 شرکت از ایران و 21 کشور صاحب صنعت آلمان، اتریش، اسپانیا، ایتالیا، امریکا، بلژیک، روسیه،امارات، انگلستان، اوکراین، چین، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، ژاپن، فرانسه، هند، امارات متحده عربی، مالزی، ترکیه، تایوان، تایلند حضور دارند.

بر پایه این گزارش، آخرین خطوط و ماشین‌آلات فرآوری چوب، مواد اولیه و تجهیزات صنایع مبلمان، مواد اولیه و تجهیزات صنایع مبلمان، انواع یراق‌آلات و مواد جانبی صنایع مبلمان، انواع قطعات منفصل، انواع ابزارآلات ساخت صنایع مبلمان، انواع پوشش‌ها، ام‌دی‌اف و نئوپان، انواع کفپوش، دیوارپوش، انواع مواد بسته‌بندی صنایع مبلمان، انواع ماشین‌آلات جابه‌جایی مواد و کالای حمل‌ونقل، اتوماسیون اداری و صنعتی در حوزه مربوط، نشریات و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها، خدمات آموزشی تخصصی به نمایش گذاشته می‌شود .

همچنین برگزاری میزگردهای تخصصی و مذاکره برای تبادل دانش و اطلاعات،‌ از جمله ویژگی‌های پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق‌آلات ، ماشین‌آلات مبلمان، تجهیزات و صنایع وابسته است.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا در زمینه صنعت مبلمان از 27 بهمن‌ماه در تهران آغاز شده و تا 30 بهمن ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز