خبرگزاری کار ایران

نماینده قرارگاه خاتم در کرمان‬:

پروژه تقاطع امیرکبیر در حال تعطیلی است/ تکمیل تقاطع راه‌آهن-صدوقی

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۶۵

نماینده قرارگاه خاتم در کرمان گفت: زیرسازی تقاطع راه‌آهن - صدوقی به اتمام رسیده و برای بازگشایی موقت تحویل شهرداری شده است.

به گزارش ‬ایلنا، موسی نجفی نماینده قرارگاه خاتم در کرمان عصر امروز در هشتاد و دومین جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمران شهری کرمان ضمن اشاره به روند کار پروژه میدان آزادی بیان کرد: انتهای خیابان اقبال آماده بازگشایی است که در اسرع وقت و با حل شدن یک مشکل تملکی، این کار انجام می شود.

وی با بیان اینکه ضلع غربی بهمنیار نیز در اسفندماه باز می‌شود، ادامه داد: کسبه این خیابان در روزهای پایانی سال می‌توانند با فراغت بیشتری کار کنند.

نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء همچین در ادامه گفت: در پروژه چهارراه ولیعصر، سگمنت‌ها آماده نصب است و در صورتی که شرایط آب و هوایی مناسب باشد تا پایان سال آنها را نصب خواهیم کرد.

نجفی با اشاره به پروژه تقاطع امیرکبیر عنوان کرد: زیرسازی تقاطع امیر کبیر در حال انجام است اما در زمینه برق و گاز مشکلاتی داریم که در صورت رفع این مشکلات، تا پایان سال‌جاری نیز زیرسازی این تقاطع به اتمام برسد.

وی در پایان با بیان اینکه زیرسازی تقاطع راه‌آهن - صدوقی به اتمام رسیده و برای بازگشایی‌های موقت تحویل شهرداری شده، خاطرنشان کرد: تملک اراضی سنگبری و محیط زیست در محل تقاطع امیرکبیر هنوز انجام نشده و این پروژه تقریبا در حال تعطیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز