خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عنوان کرد:

گروه‌های سنی امید و جوانان نقطه تمرکز کاراته گیلان برای المپیک 2020

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۱۴

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: گروه‌های سنی امید و جوانان نقطه تمرکز و برنامه‌ریزی هیأت کاراته گیلان برای حضور در المپیک 2020 است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی در گیلان اظهار کرد: سطح برگزاری مسابقات مذکور بسیار مطلوب است.

مسعود رهنما به نتایج کسب شده در نخستین روز از مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی اشاره کرد و افزود: در روز نخست سه نفر از چهار نفر از کاراته‌کاران که بر سکوی قهرمانی ایستادند دارای عنوان قهرمانی آسیایی و جهانی هستند.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته ایران با بیان اینکه کاراته کشور و گیلان از جایگاه ویژه‌ای در جهان برخوردار است، تصریح کرد: مشکلاتی در رده بزرگسالان رشته کاراته وجود دارد و لازم است برای برطرف کردن مشکلات و رساندن این رشته به جایگاه واقعی خود، تلاش بیشتری شود.

رهنما بر استعدادیابی از رده‌های پایین در رشته ورزشی کاراته تأکید کرد و گفت: فدراسیون کاراته به موضوع مذکور پرداخته و توجه ویژه‌ای به آن دارند.

وی با اشاره به سطح بالای رضایتمندی از برگزاری مسابقات و هیأت کاراته گیلان، خاطرنشان کرد: موضوع مذکور باید در بایگانی هیأت کاراته استان به ثبت برسد.

عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی کاراته به برنامه‌های تدارک دیده شده در گیلان برای المپیک 2020 اشاره کرد و یادآور شد: گروه‌های امید و جوان نقطه تمرکز ما در برنامه‌ریزی‌‌ها به منظور حضور در المپیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز