خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

کردستان ظرفیت آن را دارد که فرهنگ ملی ما را جهانی کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۸۰

استاندار کردستان گفت: کردستان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، سرزمین فرهنگ و هنر است و ظرفیت آن را دارد که فرهنگ ملی ما را جهانی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح مجهزترین استودیو چند منظوره صدا و تصویر در پردیس سینما بهمن سنندج بیان داشت: به عقیده من اگر در جامعه‌ای فرهنگ به‌عنوان زیرساخت اصلی نقش ایفا نکند، کارهای دیگر نیز به نتیجه نخواهد رسید و سخت ‌ترین کار هم کار فرهنگی است .

وی افزود: انقلاب ما، انقلاب فرهنگی بود و مردم ایران به خاطر یک ایده و فکر انقلاب کردند.

استاندار کردستان اظهار داشت: فرهنگ و هنر فاخر کردستان، که ریشه در اصالت قومی ایرانی و تاریخی و انسانی و اسلامی  دارد شایسته هر نوع کمک است.

زاهدی ادامه داد: کردستان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری سرآمد و سرزمین فرهنگ و هنر است و ظرفیت آن را دارد که فرهنگ ملی ما را جهانی کند.

وی در خصوص جهانی‌شدن گفت: اگر از فرهنگ و هنرمان در عرصه جهانی بهره نبریم در فرهنگ جهانی حل خواهیم شد و از نظر فرهنگی و هنری است که می‌توانیم در این جهانی‌شدن جایی داشته باشیم .

وی به تأثیر فرهنگ اشاره کرد وابراز داشت: در حوزه فرهنگ  سرآمد هستیم و می‌توانیم در جهانی‌شدن و در جهان یکپارچه یک عنصر تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز