خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

مدارس کدام شهرهای گیلان فردا تعطیل است؟

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۳۳۳

اداره کل آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه‌ای مدارس برخی شهرهای استان را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اداره کل آموزش و پرورش گیلان به‌علت بارش شدید برف و تداوم یخبندان معابر، در  اطلاعیه ای مدارس برخی شهرهای استان را فردا، 18 بهمن تعطیل اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرهای لاهیجان، دیلمان، سنگر، کوچصفهان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه و نواحی یک و دو رشت فقط برای شیفت صبح روز دوشنبه 18بهمن 95 تعطیل است.

مدارس متوسطه دوم شهرهای لاهیجان، دیلمان، سنگر، کوچصفهان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه و نواحی یک و دو رشت صبح فردا با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می نمایند.

چنانچه در شهرستان ها، مناطق و نواحی مختلف، مدارس دچار مشکل قطعی برق، گاز و آب باشند و به تعطیلی مدارس نیاز داشته باشند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و با اطلاع قبلی نسبت به تعطیلی آن مدارس تصمیم‌گیری کنند.

روسای محترم ادارات آموزش و پرورش مناطق، شهرستان و نواحی ضمن هماهنگی با مدیران مدارس و استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان نسبت به آماده‌سازی فضای مدارس برای پذیرش دانش آموزان و معلمان اقدام کنند.

مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان گیلان در روز دوشنبه، 18 بهمن 95 دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز