خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر لاهیجان مطرح کرد:

لاهیجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۷۷۲

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در مراسم افتتاح پروژ ه های عمرانی شهرداری گفت: لاهیجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، حسینعلی خدایگانی اظهار داشت: مفتخریم که در اولین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ورود امام راحل به کشور، میزبان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهر لاهیجان هستیم.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، افزود: سی و هشت سال از حماسه تاریخ ساز و بی بدیل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشته و اکنون  امنیت خود را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کوچکترین کاری است ما می‌توانیم در حق شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان توجه به حوزه گردشگری را در توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان لاهیجان، حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: لاهیجان با داشتن جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی، مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است و مدیریت شهری لاهیجان در این خصوص و برای جذب سرمایه گذار بارها به تهران سفر کرده است و در این  زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

وی در رابطه با مجتمع تفریحی و گردشگری تالاب حاجی آباد، گفت: این پروژه کاملاً علمی بوده و مطالعات ارزشمندی در این خصوص انجام شده است .

رئیس شورای اسلامی استان ، با بیان اینکه برای اعتلای لاهیجان از درایت و کفایت کلیه عزیزان استفاده می کنیم، افزود: در لاهیجان کلیه مسئولین ید واحد هستند و  در تلاشند لاهیجان را به جایگاه واقعی آن برسانند. 

رئیس شورای شهر لاهیجان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات شهردار پر تلاش و کلیه پرسنل خدوم شهرداری لاهیجان افزود : کلیه پرسنل شهرداری با دل و جان کار می کنند و مجموعه مدیریت شهری ، پیگیر پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری است، تا شب عید، شرمنده خانواده نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز