خبرگزاری کار ایران

تلفنی برای مخاطبان خاص؛

«میت9» هوآوی تنها یک تلفن‌همراه نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۵۵۶

دنیای تکنولوژی مسیر جدیدی را در پیش گرفته و شرکت‌های بزرگ سازنده تلفن‌های همراه و خدمات وابسته به آن، تلاش می‌کنند تا با طراحی و اجرای ایده‌های جدید و متفاوت علاوه بر کسب بازارهای بین‌المللی، نام خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات متفاوت به ثبت برسانند.

به گزارش ایلنا، دنیای تکنولوژی مسیر جدیدی را در پیش گرفته و شرکت‌های بزرگ سازنده تلفن‌های همراه و خدمات وابسته به آن، تلاش می‌کنند تا با طراحی و اجرای ایده‌های جدید و متفاوت علاوه بر کسب بازارهای بین‌المللی، نام خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات متفاوت به ثبت برسانند و بی‌شک هوآوی نیز از این مقوله مستثنی نیست.

شرکت هوآوی با معرفی گوشی «میت 9» به عنوان پرچمدار خود توانست تحولی بزرگ در صنعت ساخت و ارائه خدمات در صنعت تلفن همراه ایجاد کند. هوآوی با رونمایی از گوشی «میت 9» نشان داد که برنامه‌های بزرگی را در سر می‌پروراند. این گوشی پرقدرت به یک صفحه نمایش بزرگ جثه 5.9 اینچی full HD مجهز است و در زیر قاب زیبای آن نیز چیپست مدرن هایسیلیکون کایرین 960، رم 4 گیگابایتی، حافظه 64 گیگابایتی، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، دو دوربین پشتی 20+12 مگاپیکسلی برند لایکا و سیستم عامل اندروید 7 به قدرت نمایی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، این شرکت با ارائه «میت 9» توانست از آزمایش های کمپانی Dxomark  که نامی معتبر در ارزیابی تجهیزات عکاسی است سربلند بیرون بیاید، چرا که لنز «لایکا» این تلفن همراه یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های «میت 9» است و توانسته عکاسان بزرگ را به سوی خود جذب کند و از سوی دیگر، ارائه «میت 9» در فستیوال CES در آمریکا توانست جوایز بسیاری را برای هوآوی به ارمغان آورد.

«میت 9» یک تلفن همراه برای مخاطبان خاص دنیای تکنولوژی است. مخاطبانی که براساس شناخت و بررسی مشخصات فنی، طراحی و کارایی یک محصول، برای خرید آن اقدام می کنند. «میت 9» در ایران با اقبال عمومی مواجه شده و مصاحبه‌هایی که عکاسان ایرانی و مخصوصا اسپاترها در خصوص کارایی «میت 9» با رسانه ها داشته‌اند، نشان دهنده عملکرد متفاوت یک تلفن همراه است.

به بیانی دیگر، «میت 9» تنها یک تلفن همراه نیست، بلکه برای عکاسان یک دوربین عکاسی با کیفیت عالی است.

بنیامین دارمی، مدیرمارکتینگ هوآوی در ایران، در خصوص فروش «میت 9» در بازارهای ایران گفت: بر طبق آمار فروش و مشخصات ثبت شده خریداران این مدل گوشی در مراکز فروش هوآوی در ایران، علاوه بر عکاسان حرفه‌ای، فعالان شبکه‌های اجتماعی نیز از «میت 9» استقبال کرده‌اند، چراکه پردازش منحصر به فرد و سرعت بالای این گوشی، یکی دیگر از مزیت‌های «میت 9» است.

وی افزود: براساس آمار فروش «میت 9»، طراحی زیبا و ایده‌آل این گوشی در کنار سرعت پردازش بالا، توانست موضوع جذابی برای بازرگانان و تاجرانی باشد که تمامی امور بانکی و تجاری خود را با تلفن‌های همراه انجام می‌دهند، چرا که یکی از ضعف‌های بزرگ دنیای تجارت الکترونیک در ایران، ضعف تلفن‌های همراه در سرعت پردازش بوده است.

«میت 9»، یک تلفن همراه برای مخاطبان خاص با نگاهی متفاوت به دنیای تکنولوژی است و باید دید هوآوی برای حفظ بازار خود و اعتماد موجود در ایران چه روشهایی را در پیش می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز