خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه خرم‌آباد اعلام کرد:

پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه خرم آباد برقرار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۳۳

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: اگر سیستم لایتینگ فرودگاه خرم‌آباد نصب و راه‌اندازی شود، می‌توانیم از تمام ظرفیت استان و فرودگاه برای برقراری پروازهای شبانه بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، غلامرضا بنی‌صدر در جمع خبرنگاران افزود:  بهسازی و بازسازی روکش باند فرودگاه خرم‌آباد در پاییز امسال انجام شد و پیش از اجرای این عملیات ۳۲ سورتی پرواز هفتگی در آن انجام می‌شد اما در حال حاضر فرودگاه خرم‌آباد میزبان ۲۰ سورتی پرواز در هفته است.

وی ادامه داد: پروازهای فعلی این فرودگاه را شرکت‌های هواپیمایی تابان و ماهان میان خرم‌آباد- تهران و مشهد برقرار کرده‌اند. همچنین مسئولان استانی برای افزایش پروازهای این فرودگاه با شرکت هواپیمایی آسمان مذاکره کردند. مقرر شد برای میزبانی از پروازهای این ایرلاین، یکی از پروازهای تابان که شنبه‌ها انجام می‌شد به روزی دیگر منتقل شود.

به گفته مدیر فرودگاه‌‌ خرم‌آباد، جابه‌جایی برنامه‌های پروازی این فرودگاه محقق شد اما آسمان پروازی در این فرودگاه برقرار نکرد. در نهایت پرواز روزهای شنبه تابان نیز از دست رفت زیرا این ایرلاین برنامه نخستین روز هفته را در فرودگاهی دیگر اجرایی کرد. البته تابان قول داده در نخستین فرصت این پرواز را برقرار کند.

وی با بیان اینکه زمان انجام پروازهای این فرودگاه به خوبی بازاریابی شده است زیرا هر پرواز با ظرفیت کامل فرودگاه خرم‌آباد را ترک می‌کند، یادآور شد: با نصب و راه‌اندازی سیستم روشنایی باند این فرودگاه پروازهای شبانه هم در آن برقرار می‌شود تا از تمام ظرفیت استان و فرودگاه استفاده شود.

بنی‌صدر تصریح کرد: پیش از این نیز پروازهای عتبات عالیات در این فرودگاه برقرار می‌شد اما مدتی است که انجام نمی‌شود، اکنون پیگیر از سرگیری این پرواز از سوی سازمان حج و زیارت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز